Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00377372/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonie scenografii do wystawy „Arkadia” według projektu, odbywającej się
w Muzeum Narodowym w Warszawie w Gmachu Głównym,
Al. Jerozolimskie 3 00-495 Warszawa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@mnw.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b7996f1-482f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonie scenografii do wystawy „Arkadia” według projektu, odbywającej sięw Muzeum Narodowym w Warszawie w Gmachu Głównym,
Al. Jerozolimskie 3 00-495 Warszawa”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b7996f1-482f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131055/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Malowanie powierzchni i ścianki działowe g-k
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453388,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie:
robót budowlanych polegających na wykonywaniu ścianek działowych oraz zabudowy z płyt gipsowo – kartonowych oraz malowaniu powierzchni sal Galerii Wystaw Zmiennych, w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, prawem budowlanym, normami i sztuką budowlaną. Zastosowane materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
• montaż oświetlenia led w galotach;
• dostawa kloszy i tafli szklanych, ich montaż zgodnie z projektem;
• dostawa kratownic metalowych i ich montaż zgodnie z projektem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- projekt scenografii wystawy – załącznik nr 4a, 4b, 4c do SWZ;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ;
- przedmiar robót- załącznik nr 5 do SWZ.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
- Muzeum Narodowe w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa.
3. Kody CPV:
45442100-8 Roboty malarskie,
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych,
45440000- Instalowanie elementów ze szkła i luster,
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych,
45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych.
4. Wykonawca przy składaniu oferty posłuży się formularzem przedmiaru robót - załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wykonawca w koszcie wykonania projektu nie uwzględnia następujących elementów znajdujących się w projekcie:
- podwieszanego sufitu z barrisolu w sali pierwszej
- wykonania elementów MDF-u (postumentów i gablot wolnostojących)
- montażu roślin stabilizowanych w salach 1- 4
- ścianki znajdującej się na podeście przed salami wystawowymi ZA.01
- kosztu farb do malowania ścian (dostarcza Zamawiający).
6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia, ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
7. Wykonawca na roboty wykonane w ramach przedmiotu zamówienia, udzieli gwarancji
i rękojmi na okres 5 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
w odniesieniu do wykonanego zlecenia.
Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wizja lokalna.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, jednak ze względu na specyfikę zamówienia, zaleca odbycie wizji lokalnej.
9. Podwykonawstwo.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku gdy wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy podwykonawców wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, które powierzy im do wykonania oraz podania ich firm jeżeli są znane na dzień złożenia oferty.
10. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, prawem budowlanym, normami i sztuką budowlaną. Zastosowane materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
11. Jeżeli opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
12. W przypadku, gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego producenta, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 ustawy, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia
w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych
w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno– ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody przez Zamawiającego na ich wprowadzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557667,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557667,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leader Build Sp. z o.o ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272836838
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Poland Construction Trading Sp. z o.o ROBOTY ELEKTRYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557667,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Modernizacja i ocieplenie hali sportowej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej w Rościszewie
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.