eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Poprawa efektywności energetycznej poprzez zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Ogrodzieniec - Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej poprzez zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Ogrodzieniec – Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-714ab8f2-1732-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej poprzez zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Ogrodzieniec – Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-714ab8f2-1732-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060014/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Poprawa efektywności energetycznej poprzez zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Ogrodzieniec – Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z osprzętem, wykonanie niezbędnych robót polegających na ich montażu, uruchomieniu, przyłączeniu do wewnętrznej sieci energetycznej obiektu oraz sieci OSD.
2. Zakres zamówienia obejmować będzie:
1) wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację aktualnego na dzień rozpoczęcia montażu mikroinstalacji stanu technicznego obiektów jak i stanu instalacji elektrycznych;
b) część opisową;
c) wykonanie niezbędnych obliczeń potwierdzających spełnianie wymagań stawianych przez falownik;
d) dobór odpowiednich zabezpieczeń wg obowiązujących norm;
e) dobór kabli;
f) przygotowanie pełnej dokumentacji wraz z wnioskiem o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej;
g) uzyskanie wszelkich zgód do włączenia instalacji do sieci OSD
2) przeprowadzenie kompleksowej obsługi związanej z instalacją w obiekcie paneli fotowoltaicznych, obejmującej:
a) dobór, dostawę i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. falowników, paneli fotowoltaicznych, zabezpieczeń etc.;
b) dobór, dostawę i montaż konstrukcji wsporczej do montażu paneli;
c) budowę połączeń kablowych między panelami;
d) wykonanie instalacji odgromowej;
e) dobór, dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania;
f) montaż paneli na konstrukcji wsporczej;
g) przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do wewnętrznej instalacji elektrycznej;
h) dokonanie rozruchu instalacji fotowoltaicznej;
i) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią;
j) opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie osób eksploatujących instalację;
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Minimalne parametry techniczne instalacji fotowoltaicznych:
1) instalacja nr 1 – 21 kWp – grunt:
a) moduły fotowoltaiczne moc min. 400Wp, sprawność min. 21%, obciążenie na śnieg min. 8000Pa i wiatr min. 5400Pa, odporność na gradobicie do 55mm średnicy;
b) 1x falownik: stopień ochrony min. IP 65, liczba wejść MPPT – min. 2, znamionowa moc wyjściowa min. 20000 W, sprawność falownika min. 97,8%, łączność WIFI, aplikacja producenta w języku polskim, wyświetlacz LCD;
c) konstrukcja wsporcza: konstrukcja montażowa dedykowana do montażu na gruncie, konstrukcja ze stali utwardzonej o podwyższonej wytrzymałości.
2) instalacja nr 2 – 18 kWp – dach:
a) moduły fotowoltaiczne moc min. 400Wp, sprawność min. 21% , obciążenie na śnieg min. 8000Pa i wiatr min. 5400Pa, odporność na gradobicie do 55mm średnicy;
b) 1x falownik: stopień ochrony min. IP 65, liczba wejść MPPT – min. 2, znamionowa moc wyjściowa min. 17000 W, sprawność falownika min. 97,8%, łączność WIFI, aplikacja producenta w języku polskim, wyświetlacz LCD;
c) konstrukcja wsporcza: konstrukcja montażowa dedykowana do poszycia dachowego, panele zamontowane w taki sposób, aby przylegały do dachu.
4. Zamawiający wymaga udzielenia minimalnej gwarancji w poniższym zakresie:
1) roboty budowlano – montażowe - minimum 5 lat, okres gwarancji liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego;
2) panele fotowoltaiczne – minimum 10 lat na 90% wydajności oraz minimum 25 lat na 80% wydajności, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego;
3) inwerter i pozostały osprzęt instalacji minimum 10 lat gwarancji.
5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8943143326

7.3.3) Ulica: Legnicka 57W/17

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.