eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Dostawa opału na potrzeby Gminy Kołczygłowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału na potrzeby Gminy Kołczygłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213231

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/fe2e66c3-b808-4bb2-9f5c-c9aef26598b8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału na potrzeby Gminy Kołczygłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-930e8728-43ce-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023640/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa opału na potrzeby Gminy Kołczygłowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214878,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa opału obejmująca asortyment węgla ekogroszek oraz pelletu drzewnego na potrzeby Gminy Kołczygłowy. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się dostawa wraz z rozładunkiem:
1) 70 ton węgla ekogroszek luzem,
2) 8 ton węgla ekogroszek workowanego
3) 2 tony pelletu drzewnego
do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
2. Realizacja zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę opału do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w następującym asortymencie:
1) Węgiel ekogroszek dostarczany luzem w ilości ok. 70 ton, który powinien spełniać następujące parametry:
- wartość opałowa nie mniejsza niż 26 MJ/kg,
- zawartość popiołu do 10%,
- zawartość siarki do 1%,
- wilgotność do 10%,
- uziarnienie od 5 do 25 mm.
Szacuje się następujące wielkości i miejsca dostaw:
- Urząd Gminy w Kołczygłowach, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy - ok. 25 ton. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy do 25 ton;
- Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach, ul. Szkolna 1, 77-140 Kołczygłowy - ok. 35 ton. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy do 25 ton;
- Ośrodek Zdrowia w Kołczygłowach, ul. Słupska 34, 77-140 Kołczygłowy - ok. 5 ton. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy do 5 ton;
- Apteka w Kołczygłowach, ul. Słupska 24, 77-140 Kołczygłowy - ok. 5 ton. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy do 5 ton.
2) Węgiel ekogroszek workowany (worek max. 25 kg) dostarczany w ilości ok. 8 ton, który powinien spełniać następujące parametry:
- wartość opałowa nie mniejsza niż 26 MJ/kg,
- zawartość popiołu do 10%,
- zawartość siarki do 1%,
- wilgotność do 10%,
- uziarnienie od 5 do 25 mm.
Szacuje się następujące wielkości i miejsca dostaw:
- Urząd Gminy w Kołczygłowach, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy do 8 ton.
3) Pellet drzewny workowany (worek max. 25 kg) dostarczany w ilości ok. 2 ton, który powinien spełniać następujące parametry:
- wartość opałowa nie mniejsza niż 17,5 MJ/kg,
- zawartość popiołu do 1%,
- zawartość siarki do 0,08%,
- wilgotność do 10%,
- gęstość od 1 do 1,4 kg/dm3,
- średnica od 6 do 8 mm.
Szacuje się następujące wielkości i miejsca dostaw:
- Urząd Gminy w Kołczygłowach, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy do 2 tony.
3. Zamawiający zastrzega, że w razie wystąpienia konieczności, dostawy mogą odbywać się w inne miejsca na terenie gminy Kołczygłowy niż te wskazane powyżej.
4. Wykonawca dostarczać będzie opał transportem własnym, na koszt Zamawiającego uwzględniony w cenie oferty.
5. Terminy i ilości dostaw: dostawa węgla odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od 8.00 do 14.00 w dni robocze oraz w ilościach pożądanych przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez przedstawiciela Zamawiającego (telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej). Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych.
6. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych dostaw asortymentu do uzyskania pełnej przestrzeni ładunkowej pod warunkiem zastosowania przez Wykonawcę odpowiednich przegród ładunkowych.
7. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązuje się do spełnienia minimalnych norm jakościowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów potwierdzających parametry jakościowe dostarczanego asortymentu (świadectwa jakości, certyfikaty, badania laboratoryjne). Z dokumentu musi wynikać jednoznacznie, że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości co do parametrów jakościowych dostarczonej partii opału, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia badania laboratoryjnego akredytowanemu laboratorium badawczemu. Koszty przeprowadzonych badań laboratoryjnych pokrywa Zamawiający, przy czym w przypadku stwierdzenia przekroczeń parametrów jakościowych opału, całość kosztów związanych z pobraniem prób oraz wykonaniem analizy laboratoryjnej pokrywa Wykonawca. Przy czynnościach poboru próbki ma prawo uczestniczyć przedstawiciel Wykonawcy. Nieobecność przedstawiciela Wykonawcy traktowana będzie jako akceptacja sposobu pobrania próbek. Zakres analizy laboratoryjnej obejmować będzie oznaczenie: wilgoci (całkowitej, analitycznej i przemijającej), popiołu, siarki, ciepła spalania oraz wartości opałowej.
9. Zamawiający, stosownie do art. 441 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zwiększania zakresu zamówienia polegającą na zwiększeniu ilości poszczególnych rodzajów opału do 20% wielkości wskazanych w Rozdziele 3 pkt 2 Opis przedmiotu zamówienia dla danych rodzajów opału (Rozdział 3 pkt 2 ppkt 1), ppkt 2) i ppkt 3)) wraz z możliwością odpowiedniego zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie zwiększonego zakresu dostaw na warunkach określonych w umowie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z opisanego powyżej prawa opcji w sytuacji, w której prognozowana ilość danego rodzaju opału w okresie realizacji umowy (i przed nadejściem jej terminu końcowego) – osiągnie ilości maksymalne. Zamawiający nie będzie zobligowany do skorzystania z zastrzeżonego w umowie prawa opcji, a Wykonawca nie będzie uprawniony, aby dochodzić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji zostanie przez Zamawiającego poprzedzone stosownym powiadomieniem skierowanym do Wykonawcy drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. W treści powiadomienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający może wskazać okres na jaki uruchamia prawo opcji – nie dłużej jednak niż okres na jaki jest zawarta przedmiotowa umowa – oraz jej zakres. Rozliczenie za dostawę opału w ramach uruchomionego prawa opcji będzie dokonywane przy zastosowaniu ceny jednostkowej za 1 tonę danego rodzaju opału, wskazanej w umowie, według analogicznych reguł odnoszących się do podstawowego zakresu zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia, ograniczenie zakresu zamówienia nie przekroczy 20% ilości opału określonej w Rozdziale 3 pkt 2..
10. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
2) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257242,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260022,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257242,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Edward Mucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220417758

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Kołczygłowy

7.3.5) Kod pocztowy: 77-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25724220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.