Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398251/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa oprogramowania PTC Creo Parametric
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT AUTOMATYKI I POMIARÓW PIAP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000035257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 202
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-486
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzp@piap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piap.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowa i badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa oprogramowania PTC Creo Parametric2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1148cf-53a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
obsługa serwisowa oprogramowania PTC Creo Parametric
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta nie została opatrzona właściwym podpisem, podlega więc odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 3 w zw. z art. 63 ust.2 – jest niezgodna z przepisami ustawy - w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Adaptacja akustyczna pomieszczeń w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP 5000, 5600, 8500; przeglądy serwisowe i naprawy pogwarancyjne: dwóch drukarek Fargo HDP8500, jednej Fargo HDP5000 i jednej Fargo HDP5600
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni oraz zamiatanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z gotowością do odśnieżania na terenie Ośrodka Nowa Skra, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa w 2026 r.
- "Świadczenie usług lekarza psychiatry na potrzeby CPP UW" - 3 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia nt. "Profesjonalny Doradca Energetyczny IV edycja"
- Dostawa sprzętu audio-video; znak sprawy: AEZ/S-163/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - platforma sieciowa
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Bukowina Tatrzańska w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd" - Klaster wirtualizacyjny oraz serwer testów odtworzeniowych
- Zakup klastra serwerowego, macierzy, zasilacza UPS, modułu bateryjnego i oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w gminie Drawsko Pomorskie i jednostkach podległych
- Dostawa oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej oraz zestawów komputerowych.
- Zakup dostępu do bazy danych przedsiębiorców na potrzeby realizacji projektu "Business in Małopolska. Together for Future" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





