Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333604/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00412567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa spedycja towarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa spedycja towarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e746152a-2922-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077995/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Spedycja towarów na zagraniczne wydarzenia promocyjne w II połowie 2022 roku oraz w I połowie 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333604/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 305/2022/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy zwanych dalej „IPU”, stanowiących Załącznik nr 5a do SWZ. Wykonawca wykona usługi spedycji w ramach nw. imprez targowych:1) SIAL China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w dniach 07 – 09.12.2022 r.,
2) Foodex Japan (Tokio, Japonia) odbywające się w dniach 07 – 10.03.2023 r.,
3) Food & Hotel (Singapur, Singapur) odbywające się w dniach 25 – 28.04.2023 r.,
4) SIAL China (Szanghaj, Chiny) odbywające się w dniach 18 – 20.05.2023 r.,
5) Thaifex (Bangkok, Tajlandia) odbywające się w dniach 23 – 27. 05.2023 r.,
6) Seoul Food & Hotel (Seul, Korea Płd.) odbywające się w dniach
30.05 – 02.06.2023 r.,
7) imprezy targowe lub inne wydarzenia promocyjne niewymienione w pkt 1-6 powyżej, odbywające się w okresie od 01 października 2022 r. do dnia 30 czerwca 2023 r. z podziałem na regiony:
a) Azja,
b) Australia i Oceania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.5.5.) Wartość części: 218085,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa spedycja towarów: żywności, materiałów promocyjnych, publikacji, których specyfikacja została określona w Załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy zwanych dalej „IPU”, stanowiących Załącznik nr 5b do SWZ. Wykonawca wykona usługi spedycji w ramach nw. imprez targowych:1) SIAL Paris (Paryż, Francja) odbywające się w dniach 15-19.10.2022 r.,
2) ISM Middle East (Dubaj, ZEA) odbywające się w dniach 08-10.11.2022 r.,
3) Nordic Organic Food Fair (Malmo, Szwecja) odbywające się w dniach
16-17.11.2022 r.,
4) ISRAFOOD (Tel Awiw, Izrael) odbywające się w dniach 22-24.11.2022 r.,
5) Food Africa Cairo (Kair, Egipt) odbywające się w dniach 05-07.12.2022 r.,
6) Grüne Woche (Berlin, Niemcy) odbywające się w dniach 20-29.01.2023 r.,
7) Biofach (Norymberga, Niemcy) odbywające się w dniach 14-17.02.2023 r.,
8) Gulfood (Dubaj, ZEA) odbywające się dniach 20-24.02.2023 r.,
9) IFE London (Londyn, Wielka Brytania) odbywające się w dniach
20–22.03.2023r.,
10) ISM Cologne (Kolonia, Niemcy) odbywające się w dniach 23–25.04.2023 r.,
11) Tutto Food (Mediolan, Włochy) odbywające się w dniach 08-11.05.2023 r.
12) Sweet & Snacks Expo (Chicago, Stany Zjednoczone) odbywające się w dniach 22–25.05.2023 r.,
13) imprezy targowe lub inne wydarzenia promocyjne niewymienione w pkt 1-12 powyżej, odbywające się w okresie od 01 października 2022 r. do dnia 30 czerwca 2023 r. z podziałem na regiony:
a) Europa,
b) Bliski Wschód,
c) Afryka,
d) Ameryka Północna,
e) Ameryka Południowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60600000-4 - Usługi transportu wodnego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.5.5.) Wartość części: 266931,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Międzynarodowej Spedycji Targowej "Transmeble International" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821000022
7.3.3) Ulica: M. Konopnickiej 19/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-771
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odprawy celne, koszty lokalne w puntach docelowych:
1. Shanghai Expotrans Ltd
地址: 上海市静安区安远路555号静安门10楼(近胶州路)
Add: 10th Floor, No.555 An Yuan Road, Shanghai,200040,China
2. SEUM LOGISTICS CO., LTD.
731 Ilsan-ro, Ilsan seo-gu,
Goyang city, Gyeonggi province,Korea10377
3. SUN EXPO SERVICES CO.,LTD.
99/22 SOI KRISDANAKORN 21,
BANGNATRAD 45 ROAD,
ANGKAEW,BANGPLEE
SAMUTPRAKARN
THAILAND,10540
4. AL Naboodah Cargo Logistics LLC
PO Box 10652, Concourse 2, Office Unit 2, Hall 8
Dubai World Trade Centre, Dubai, UAE
5. Nippon Express Co.Ltd
Higashi-shimbashi 1-9-3, Minato-ku, Tokyo 105-8322
6. Israel Cargo Logistics Ltd
Gilboa / Golan St
Airport City, Israel
7. Transit Air Cargo Singapore PTE Ltd
111 Neythal Road
Singapore 628598
8. Overseas Int'l Services
19 A. Alkhalifa Almaa'moun str
Heliopolis, Cairo. Egypt
9. Rogers Worldwide
5343 W. Imperial Hwy
Suite 900
Los Angeles, CA 90045 USA
10. DSV Solutions
Unit 11-12, Seconf Exhibition Centre
B40 1PJ Birmingham
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264013,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264013,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264013,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Międzynarodowej Spedycji targowej "Transmeble International" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821000022
7.3.3) Ulica: M. Konpnickiej 19/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-771
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odprawy celne, koszty lokalne w puntach docelowych
1. Shanghai Expotrans Ltd
地址: 上海市静安区安远路555号静安门10楼(近胶州路)
Add: 10th Floor, No.555 An Yuan Road, Shanghai,200040,China
2. SEUM LOGISTICS CO., LTD.
731 Ilsan-ro, Ilsan seo-gu,
Goyang city, Gyeonggi province,Korea10377
3. SUN EXPO SERVICES CO.,LTD.
99/22 SOI KRISDANAKORN 21,
BANGNATRAD 45 ROAD,
ANGKAEW,BANGPLEE
SAMUTPRAKARN
THAILAND,10540
4. AL Naboodah Cargo Logistics LLC
PO Box 10652, Concourse 2, Office Unit 2, Hall 8
Dubai World Trade Centre, Dubai, UAE
5. Nippon Express Co.Ltd
Higashi-shimbashi 1-9-3, Minato-ku, Tokyo 105-8322
6. Israel Cargo Logistics Ltd
Gilboa / Golan St
Airport City, Israel
7. Transit Air Cargo Singapore PTE Ltd
111 Neythal Road
Singapore 628598
8. Overseas Int'l Services
19 A. Alkhalifa Almaa'moun str
Heliopolis, Cairo. Egypt
9. Rogers Worldwide
5343 W. Imperial Hwy
Suite 900
Los Angeles, CA 90045 USA
10. DSV Solutions
Unit 11-12, Seconf Exhibition Centre
B40 1PJ Birmingham
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266931,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego pacjentów na hemodializy, z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok, na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Węgrowie i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.