Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW - OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE GMINY KROŚNIEWICE W RAMACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI GMINY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24/2523024
1.5.8.) Numer faksu: 24/2547782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krosniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PALIW - OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE GMINY KROŚNIEWICE W RAMACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI GMINY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d11f9b4-4ecc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032294/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliw - oleju napędowego na potrzeby własne Gminy Krośniewice w ramach bieżącej działalności gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione oraz względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający przeprowadza postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z koniecznością zapewnienia ciągłości dostaw oleju napędowego do pojazdów Zamawiającego tj. autobusów szkolnych służących do dowozu dzieci z terenu Gminy Krośniewice do szkół oraz zapewnienia uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu do najbliższej szkoły podstawowej. Obowiązek ten wynika z art. 39 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-da06bc02-3ef4-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚZ.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA PALIW - OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE GMINY KROŚNIEWICE W RAMACH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI GMINY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę oleju napędowego o parametrach nie gorszych niż PN-EN 590:2013 na potrzeby własne Gminy Krośniewice w ramach bieżącej działalności gminy tj. zakup oleju napędowego w ilości 36 000,00 litrów;
b) dostawy paliwa będą polegać na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb Zamawiającego) tankowaniu pojazdów Zamawiającego;
c) Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu;
d) Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.;
e) Wykonawca powinien posiadać lub dysponować, co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego;
f) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa do pojazdów Zamawiającego przez całą dobę (stacja czynna 24h na dobę), w każdym dniu tygodnia, także w dni świąteczne;
g) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo weryfikować numery rejestracyjne tankowanych pojazdów i odpowiednio je odnotowywać na wydaniu zewnętrznym (WZ) oraz każdorazowo wskazywać cenę brutto przed upustem i przekazać je kierowcy, który tankuje dany pojazd;
h) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady oleju napędowego zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia;
i) Wykonawca zobowiązany będzie przy ustalaniu ceny każdorazowej dostawy (tankowania) do stosowania stałego upustu (%) w stosunku do ceny brutto 1 l oleju napędowego nabywanej od Wykonawcy w danym dniu (cena „na dystrybutorze”);
j) Upust Wykonawcy podany w procentach nie ulega zmianie w terminie realizacji umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia;
k) Paliwo objęte niniejszym zamówieniem powinny być zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz normy PN-EN 228:2013-04 i PN-EN 590:2013-12. Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego;
l) Zamawiający zastrzega sobie możliwości zakupu mniejszej ilości oleju napędowego (do 30%) niż to określono w zamówieniu z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i na które Zmawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń;
m) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie podzielił zamówienia na części, ponieważ podział zamówienia mógłby mieć niekorzystny wpływ na wysokość ceny za 1 litr oleju napędowego oraz wartość upustu wyrażoną w % za 1 litr oleju napędowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030073466
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowo 54
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.