eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kuźnia › Remont pomieszczeń w budynkach siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynkach siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kędzierzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzozowa 48

1.5.2.) Miejscowość: Stara Kuźnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-246

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: (+ 48) 77 40 63 072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kedzierzyn@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kedzierzyn.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/31333/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynkach siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e1407c-334a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136920,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku biurowym i budynku administracyjno-biurowym siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn .
1 Budynek biurowy nadleśnictwa :
a) Prace malarskie pomieszczeń - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach na ścianach i sufitach, przygotowanie powierzchni starych tynków ze szpachlowaniem nierówności, jednokrotne gipsowanie ścian i sufitów, gruntowanie powierzchni, malowanie ścian i sufitów farbą lateksową i akrylową, wymiana listew przypodłogowych.
b) Remont posadzek w pomieszczeniu sekretariatu, Nadleśniczego i Zastępcy Nadleśniczego – rozebranie posadzek płytkowych, rozebranie podłogi z deski barlineckiej, przygotowanie podłoża, gruntowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej, płytkowanie posadzek z płytek ceramicznych o wymiarze 60 x 60 cm.
c) Remont schodów zewnętrznych wejściowych - rozebranie posadzek z płytek granitowych, skucie nierówności betonu, przygotowanie podłoże przez szlifowanie, uzupełnienie ubytków w podłożu, gruntowanie podłoża, wykonanie okładziny schodów z płytek klinkierowych, remont balustrad schodowych.
2. Budynek administracyjno – biurowy :
Prace malarskie pomieszczeń - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach na ścianach i sufitach, przygotowanie powierzchni starych tynków ze szpachlowaniem nierówności, jednokrotne gipsowanie ścian i sufitów, gruntowanie powierzchni, malowanie ścian i sufitów farbą lateksową i akrylową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166828,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166828,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166828,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy TINBUD S.C. Zbigniew Trojanowski, Bogumiła Trojanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491850727

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 10

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-232

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166828,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.