Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z wdrożeniem w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897226002
1.5.8.) Numer faksu: 897226002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z wdrożeniem w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3076040-73e6-40ec-8c89-b451ed20f122
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037924/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyberbezpieczny Samorząd2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego z zakresu cyberbezpieczeństwa obejmuje:a. Zakup i wdrożenie urządzenia UTM wraz z licencjami – 1 szt.
b. Zakup przełączników 48 port wraz z wdrożeniem – 1 szt.
c. Zakup przełączników 24 port wraz z wdrożeniem – 2 szt.
d. Zakup przełączników 8 port wraz z wdrożeniem – 8 szt.
e. Zakup accessPoint wraz z wdrożeniem – 4 szt.
f. UPS dla serwerowni – 1 szt.
g. UPS dla przełączników sieciowych – 3 szt.
h. UPS dla stacji roboczych – 30 szt.
i. Oprogramowanie do zarządzania bezpieczeństwem wraz z wdrożeniem i licencjami – 1 szt.
j. Serwery wraz z oprogramowaniem, licencjami i wdrożeniem – 2 szt.
k. Zakup i wdrożenie systemu SIEM
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 263810,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Dostawa agregatu prądotwórczego obejmuje zakup i dostawę agregatu do punktu lokalizacji przy ul. Kętrzyńskiego 22 12-114 Rozogi, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 64452,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263810,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399811,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263810,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MATCOM Marcin Sebastian Ziółek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451549097
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 5
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MATCOM" MARCIN SEBASTIAN ZIÓŁEK
jakie przetargi wygrała firma
"MATCOM" MARCIN SEBASTIAN ZIÓŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263810,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64452,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115497,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64452,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe ELEM Leszek Wodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540013961
7.3.3) Ulica: Światowida 6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-325
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODZIŃSKI LESZEK Przedsiębiorstwo Handlowe ELEM
jakie przetargi wygrała firma
WODZIŃSKI LESZEK Przedsiębiorstwo Handlowe ELEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64452,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup mobilnego agregatu prądotwórczego na potrzeby OLiOC
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- "Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Sławatycze"
- Modernizacja infrastruktury serwerowo-macierzowej MSZ
- Dostawa sprzętu sieciowego CISCO niezbędnego do realizacji Akademii CISCO
- Zakup i montaż agregatów prądotwórczych na potrzeby Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego w Warszawie ul. Szczęśliwicka 36
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.