eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomBUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK 2024 WE WSI GOCZAŁKÓW W GMINIE STRZEGOM



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK 2024 WE WSI GOCZAŁKÓW W GMINIE STRZEGOM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139798

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK 2024 WE WSI GOCZAŁKÓW W GMINIE STRZEGOM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a3a115-d5d5-4be1-b8a5-65b25e7b6e8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027217/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kompleksu boisk sportowych Orlik we wsi Goczałków w Gminie Strzegom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.16.2025.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2286745,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę,
sprawowanie nadzoru autorskiego, wykonanie robót budowlanych, zapewnienie kierownika budowy i kierowników robot oraz
uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na użytkowanie w ramach budowy kompleksu boisk sportowych
Orlik 2024 (składającego się z boiska piłkarskiego i boiska wielofunkcyjnego) wraz z niezbędną infrastrukturą i
zagospodarowaniem terenu w Goczałkowie na terenie działek ewidencyjnych 351/22, 351/18 obręb 02106_5.0002,
Goczałków w formule zaprojektuj wybuduj.
Przedsięwzięcie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu: Budowy
kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024.
Przedsięwzięcie planowane do dofinansowania ze środków budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach Programu:
Dolnośląski Fundusz Rozwoju Bazy Sportowej edycja 2025.
2. Wymagania odnośnie prac projektowych i robót budowlanych obejmuje:
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przez uprawnionych inżynierów i projektantów, zapewnienie przez
cały czas realizacji umowy, a także na etapie realizacji inwestycji, skład zespołu projektowego z osób posiadających
odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania, przynależnych do właściwej izby zawodowej we wszystkich
specjalnościach niezbędnych do realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej, a także sprawowanie przez te osoby
nadzoru autorskiego zgodnie z wzorem umowy w trakcie robót budowlanych,
- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z wymaganiami wytycznych Ministra Sportu i Turystyki -
Programem budowy kompleksów sportowych Orlik edycja 2024 oraz zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej
PFU), stanowiącym załącznik do SWZ,
- uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowym dokumentacji projektowo kosztorysowej (uzyskanie akceptacji
Zamawiającego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę) w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- realizacja zadania zgodnie z umową i wykonaną dokumentacją techniczną, którą wykona Wykonawca w oparciu o PFU,
wytyczne Ministra Sportu i Turystyki - Program budowy kompleksów sportowych Orlik edycja 2024, SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji zadania objętego projektem, do dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych na podstawie dokumentacji zgodnie z wytycznymi znajdującymi się we wzorze umowy.
3. W ramach opracowania dokumentacji projektowej :
- opracowania dokumentacji zgodnie z MPZP,
- przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych,
- uzyskania mapy do celów projektowych,
- opracowania dokumentacji geotechnicznej,
- uzgodnienia dokumentacji z rzeczoznawcami oraz gestorami uzbrojenia podziemnego, dostawcami mediów, zarządcami
dróg i innych związanych z realizacją jeżeli będzie taka konieczność,
- opracowania dokumentacji zgodnie z pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zbytków we Wrocławiu Delegatura w
Wałbrzychu znak W/N.5183.2116.2024.PS z dnia 26.06.2024r.,
- uzgodnienia dokumentacji z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- uzyskania Decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- nawiązanie do istniejących elementów zagospodarowania poprzez dostosowanie dojść, dojazdu dla spójności z
istniejącym zagospodarowaniem hali sportowej,
- uzgodnienie w DWKZ na podstawie art. 83 ustawy o ochronie przyrody – usunięcia drzew i krzewów, uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, w przypadku, gdy drzewa kolidują z zagospodarowaniem terenu,
- opracowanie w projekcie budowlanym (na podstawie, którego należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie) programu ochrony drzew i zieleni na terenie inwestycji.
4. W ramach robót budowlanych:
- obsadzenia żywopłotem liściastym ogrodzenia Orlika od strony północno-zachodniej,
- wykonania robót przygotowawczych,
- zapewnienie dostępności do kompleksu boisk dla osób niepełnosprawnych,
- budowę boiska piłkarskiego do piłki nożnej,
- budowę boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do gry w tenisa ziemnego, piłkę koszykową, piłkę siatkową ,
- budowę oświetlenia boisk i niezbędnego oświetlenia terenu wokół boisk wykonane w technologii LED,
- zagospodarowanie terenu ,
- zakup i montaż elementów małej architektury,
- wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną dla monitoringu oraz oświetlenia boisk, założenie podlicznika ,
- wykonanie kompletnego systemu monitoringu,
- wykonanie badań powykonawczych dla boisk wielofunkcyjnego i boiska,
- zakup i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu (montaż w widocznym miejscu na obiekcie ) ,
- zakup i montaż regulaminów korzystania z boisk,
- oznakowanie dojścia do boiska czytelnymi piktogramami poprzez zakup i montaż piktogramów
- kompleksową obsługę geodezyjną i archeologiczną zadania,
- zapewnienie Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, zarejestrowanie dziennika budowy, zgłoszenie
rozpoczęcia robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994026,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2621023,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994026,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO – BAU FHU PAWEŁ DĄBROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-108-64-64

7.3.3) Ulica: OPOCZKA 17A

7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994026,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.