eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówPoprawa warunków bezpieczeństwa pieszych przy drogach powiatowych Powiatu Strzyżowskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków bezpieczeństwa pieszych przy drogach powiatowych Powiatu Strzyżowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzyżowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przecławczyka 15

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48172765000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzyzowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.strzyzowski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_strzyzowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków bezpieczeństwa pieszych przy drogach powiatowych Powiatu Strzyżowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c290d4e6-33ae-4b95-8f3f-609e4bb2c6d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3644307,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1320 R Cieszyna - Stępina - Huta Gogołowska w m. Cieszyna w km 1+100 - 1+730, 1+755 - 2+030 wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych;
W ramach Części A przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
-budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1320 R km 1+100 – 1+730, 1+755 – 2+030 (dł. 905 mb)
W ramach realizacji przedsięwzięcia przewidziano następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze;
2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
3. Wykonanie robót ziemnych
4. Wykonanie części przelotowej kanału odwodnienia drogi
5. Wykonanie studni rewizyjno-połączeniowych;
6. Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych i terenowych;
7. Wykonanie nasypów;
8. Ustawienie krawężników betonowych, o wym. 100x30x20;
9. Ustawienie obrzeży o wym. 100x30x8;
10. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne chodnika;
11. Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej chodnika z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5;
12. Wykonanie górnej warstwy podbudowy pod chodnik z betonu C12/15 – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
13. Wykonanie nawierzchni chodnika, z kostki betonowej szarej o wymiarach 10x10x8 na podsypce cementowo-piaskowej;
14. Roboty wykończeniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1324471,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1936 R Niebylec - Gwoźnica Górna - Barycz w m. Konieczkowa w km 3+015 - 3+315, 3+340 - 3+740, 3+755 - 4+050 wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych;
W ramach Części B przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
- budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1936 R km 3+015 – 3+315. 3+340-3+740, 3+755 – 4+050 (dł. 995 mb)
W ramach realizacji przedsięwzięcia przewidziano następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze;
2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
3. Wykonanie robót ziemnych
4. Wykonanie części przelotowej kanału odwodnienia drogi
5. Wykonanie studni rewizyjno-połączeniowych;
6. Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych i terenowych;
7. Wykonanie nasypów;
8. Ustawienie krawężników betonowych, o wym. 100x30x20;
9. Ustawienie obrzeży o wym. 100x30x8;
10. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne chodnika;
11. Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej chodnika z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5;
12. Wykonanie górnej warstwy podbudowy pod chodnik z betonu C12/15 – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
13. Wykonanie nawierzchni chodnika, z kostki betonowej szarej o wymiarach 10x10x8 na podsypce cementowo-piaskowej;
14. Roboty wykończeniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1340150,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1927 R Dobrzechów - Wysoka Strzyżowska - Węglówka w m. Wysoka Strzyżowska w km 5+690 - 6+375 wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych.
W ramach Części C przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
- budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1927R km 5+690 – 6+375 (dł. 685 mb)
W ramach realizacji przedsięwzięcia przewidziano następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze;
2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
3. Wykonanie robót ziemnych
4. Wykonanie części przelotowej kanału odwodnienia drogi
5. Wykonanie studni rewizyjno-połączeniowych;
6. Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych i terenowych;
7. Wykonanie nasypów;
8. Ustawienie krawężników betonowych, o wym. 100x30x20;
9. Ustawienie obrzeży o wym. 100x30x8;
10. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane ręcznie pod warstwy konstrukcyjne chodnika;
11. Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej chodnika z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5;
12. Wykonanie górnej warstwy podbudowy pod chodnik z betonu C12/15 – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
13. Wykonanie nawierzchni chodnika, z kostki betonowej szarej o wymiarach 10x10x8 na podsypce cementowo-piaskowej;
14. Roboty wykończeniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 979686,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649589,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2097837,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649589,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191666747

7.3.4) Miejscowość: Glinik Górny

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649589,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600392,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2027293,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600392,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861691167

7.3.4) Miejscowość: Golcowa

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600392,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1520411,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TRANSKOP SD Stanisław Warzybok, Daniel Warzybok

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TRANSKOP SD Stanisław Warzybok, Daniel Warzybok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191534589

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.