Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00291818/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa foteli i innych mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa foteli i innych mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4537fa-13bf-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249073/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa foteli i innych mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.10.2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 289 foteli do Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: 24 miesiące gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 161840,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 110 biurek prostych i 110 kontenerów 3 szufladowych/szafek do Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.Pozostałe warunki realizacji zamówienia:
1. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SWZ adresy.
2. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesiące gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 133320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140055,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283309,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140055,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „TECHNET” Tomasz Byszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710252373
7.3.3) Ulica: Ząbkowska 17A
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140055,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96063,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279529,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96063,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOSYSTEM Sp. J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016247857
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 34
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygrała firma
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96063,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa wsparcia technicznego urządzeń Juniper Networks, ZTE oraz dostawy urządzeń dostępowych o niskim poborze energii w sieci SSPW WP
- Przebudowa i budowa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Białegostoku w formule "zaprojektuj i buduj"
- "Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Zadanie I i II
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych w podziale na trzy części
- Dostawa wózków do przewożenia pacjentów
- Opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej 6 obrębów ewidencyjnych z gm. Michałowo - Potoka, Topolany i Tylwica oraz Sokole, Zajma i Żednia
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Praga- Południe m.st. Warszawy.
- Zakup mebli.
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych BL-I.272.6.2025
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (w podziale na części)
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - dostawa wyposażenia
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.