eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dargiñ › Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Tony'ego Halika w Dargini w okresie od 01.11.2023r. do 30.06.2025r.



Og³oszenie z dnia 2023-09-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Tony'ego Halika w Dargini w okresie od 01.11.2023r. do 30.06.2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Tony'ego Halika w Dargini

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331347902

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dargiñ

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dargiñ

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943182899

1.5.8.) Numer faksu: 943182899

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkoladargin@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.spdargin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Tony'ego Halika w Dargini w okresie od 01.11.2023r. do 30.06.2025r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3d98e71-5977-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00411045

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.spdargin.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamawiaj±cego e-mail: szkoladargin@op.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa. Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r.,
ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne;
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf,
f) https://platformazakupowa.pl/ dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) zwane dalej
„RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Tony’ego Halika w Dargini, reprezentowany przez Dyrektora z siedzib±:
Dargiñ 47, 76-020 Bobolice
tel./fax.94 318 28 99, e-mail: szkoladargin@op.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych u administratora:
Dargiñ 47, 76-020 Bobolice
3. tel./fax.94 318 28 99, e-mail: szkoladargin@op.pl
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na dostawê oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Tony’ego Halika w Dargini, zgodnie z art. 275 Ustawy Pzp.
5. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 Ustawy Pzp, a tak¿e innym podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa lub podmiotom z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
7. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie przez czas okre¶lony w rozporz±dzeniu w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania sk³adnicy akt.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.D.2601.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Tony'ego Halika w Dargini w ilo¶ci szacunkowej 64 000 litrów o parametrach zgodnych z wymaganiami okre¶lonymi w niniejszej SWZ, w okresie od 01.11.2023r. do 30.06.2025r. Zgodnie z Polsk± Norm± PN-C-96024 oraz z wymaganiami jako¶ciowymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014r. w prawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2014r. poz. 1547)
Gêsto¶æ w temp.15oC max. 860 Warto¶æ opa³owa min.42,6 Temperatura zap³onu min.56
Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20oC max. 6,00 Sk³ad frakcyjny:
- dotemp.250oC,destyluje max. 65
- dotemp.350oC,destyluje min.85 Temperatura p³yniêcia max.-20,0
Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej max. 0,3 Zawarto¶æ siarki max. 0,1
Zawarto¶æ wody max. 200
Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 Pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01 Barwa czerwona

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem: - najni¿sza cena ofertowa – 100%.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i zawiera najni¿sz± cenê za ca³o¶æ przedmiotu zamówienia.
3. Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi kryteriami:

L.p. Kryterium waga
1. Cena 100%
a) W kryterium „Cena” najwy¿sz± liczbê punktów (100) otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (cena oferty najni¿ej skalkulowanej : cena oferty ocenianej) * 100% waga
b) Ocena zostanie dokonana z dok³adno¶ci± co do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zgodnie z Ustaw± Pzp spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu: nie podlegaj± wykluczeniu,
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiaj±cy wymaga potwierdzenia, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy wymaga potwierdzenia, ¿e Wykonawca dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2023 poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz.1385 ze zm.).
4) Potwierdzenie, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
5) Potwierdzenie dysponowania co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2023 poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz.1385 ze zm.).
4) Potwierdzenie, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
5) Potwierdzenie dysponowania co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego posiadaj±cym instalacjê do roz³adunku oleju z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. VII i VIII SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w tre¶ci umowy w zakresie okre¶lonym w projektowanym postanowieniu umowy.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, za zgod± obu stron.
3. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
a) obni¿enia ceny oleju opalowego przez Wykonawcê,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-02 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca przed up³ywem terminu do sk³adania ofert mo¿e wycofaæ ofertê za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ .
2. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e wycofaæ z³o¿onej oferty.
3. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 02.10.2023r. o godz. 10:00.
4. Otwarcie ofert jest niejawne.
5. Zamawiaj±cy, najpó¼niej przed otwarciem ofert, udostêpnia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania informacjê o kwocie, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.