Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00289998/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych ul. Sadowej i ul. Przyparkowej w Jawczycach, Gmina Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bfe72af-5dc1-490a-ba45-a266b160e0871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa dróg gminnych ul. Sadowej i ul. Przyparkowej w Jawczycach, Gmina Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfe72af-5dc1-490a-ba45-a266b160e087
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059761/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Rozbudowa dróg gminnych ul. Sadowej i Przyparkowej w Jawczycach, gm. Ożarów Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268346,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia – opis oraz informacje ogólne
4.1 Przedmiot zamówienia stanowi rozbudowa dróg gminnych ul. Sadowej i ul. Przyparkowej w Jawczycach Gmina Ożarów Mazowiecki oraz budowy kanalizacji deszczowej.
4.1.1 Przyjęte parametry techniczne ulic:
a) ul. Przyparkowa:
- kategoria drogi – gminna;
- klasa drogi – D;
- prędkość projektowa – 30 km/h;
- przekrój drogi: jednojezdniowa, dwupasowa o ruchu dwukierunkowym;
- kategoria ruchu – KR2;
- szerokość jezdni: 2 x 2,75 m, 2x2,50 m;
- chodniki: jednostronne o szerokości min. 2,00 m i spadku 2%, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej koloru szarego;
- nawierzchnia jezdni wykonania z betonu asfaltowego ze spadkiem 2% (jednostronny lub daszkowy – wg. planu sytuacyjnego)
b) ul. Sadowa:
- kategoria drogi – gminna;
- klasa drogi – L;
- prędkość projektowa – 30 km/h;
- przekrój drogi: jednojezdniowa, dwupasowa o ruchu dwukierunkowym;
- kategoria ruchu – KR2 ,
- szerokość jezdni: 2 x 3,0 m,
- chodniki: jednostronne o szerokości od 1,50 do 2,00 m i spadku 2%, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej koloru szarego,
- nawierzchnia jezdni wykonania z betonu asfaltowego ze spadkiem daszkowym 2%,
4.2 W zakresie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia znajdują się m.in.:
1) wykonanie rozbiórek nawierzchni i elementów drogowych:
2) wykonanie nowych konstrukcji jezdni, zjazdów i chodników
3) budowa kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi.
W ramach inwestycji przewiduje się regulację pionową istniejących studzienek dla włazów kanałowych. Zaworów wodociągowych oraz studzienek teletechnicznych. Przewidziano również zmianę typu hydrantów na podziemne.
Do wykonania kanalizacji deszczowej należy zastosować:
- Rury o średnicy φ315mm wykonane z PP SN8 łączone kielichowo na uszczelkę gumową
- Przykanaliki od wpustów wykonać z rur o średnicy φ200 PP SN16 łączone kielichowo na uszczelkę gumową
4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ -Dokumentacja techniczna, na który składają się:
- Projekt techniczny
- Przedmiar robót drogi oraz przedmiar robót sanitarna
- Projekt zagospodarowania terenu wraz z załącznikiem
- Projekt Stałej organizacji ruchu
- STWiORB drogi
- STWiORB kanalizacja deszczowa
4.4 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową, STWiORB i poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego/Inżyniera.
4.5.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia Terenu Budowy w okresie trwania realizacji Przedmiotu Zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego Robót.
Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające w
tym:
− ogrodzenia,
− poręcze,
− oświetlenie,
− sygnały i znaki ostrzegawcze,
− dozorców
oraz wszelkie inne środki niezbędne do ochrony Robót, wygody społeczności i innych
4.6 Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru ostatecznego Robót jest protokół odbioru
ostatecznego Robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
4.7 Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przedmiaru (stanowi on tylko materiał pomocniczy). Nadrzędną rolę nad przedmiarem robót pełni projekt budowlany oraz projekt wykonawczy. Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony projekt budowlany oraz projekt wykonawczy. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia ostatecznej ceny ofertowej w ofercie.
4.8 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym będą realizowane roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.9 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.10 Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby przedmiot zamówienia jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest zrealizowanie zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez żadnych utrudnień i ograniczeń.
Szczegółowe wymagania określono w dokumentacji przetargowej, tj. załączniku Nr 1 do SWZ.
4.12 Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji to 36 miesięcy.
Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji to 72 miesiące.
4.13 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2025 r. w części „Plan wydatków majątkowych na rok 2025” Dział: 600, Rozdział: 60016, paragraf 6050 pod nazwą – Projekt i przebudowa dróg gminnych
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112330-7 Rekultywacja terenu
4.14 Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
4.14.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen
technicznych, specyfikacji technicznych oraz innych systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub „równoważne”.
Wymienione w jakiejkolwiek części dokumentacji - załącznik Nr 1 do SWZ: nazwy własne, marki wyrobów, materiałów, technologii nie są obligatoryjne dla wykonawców.
Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów, materiałów, technologii pod warunkiem zapewnienia
parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w dokumentacji zamówienia.
Jeżeli dokumentacja stanowiąca zał. Nr 1 do SWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, wyrobów i technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, w tym w szczególności podane zostały - nazwa własna materiału, wyrobu czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy są tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - " lub równoważny"
Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby i rozwiązania równoważne, muszą być co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby),
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p. poż,
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty i aprobaty
techniczne).
Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub
rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc.
potwierdzające równoważność.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.15 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z materiałów, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa.
4.16 Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
4.17 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
4.18 Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze budowy oraz ubezpieczy budowę i roboty w niezbędnym zakresie
4.19 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMBRUK Tomasz Bończak Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146549098
7.3.3) Ulica: Kusocińskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMBRUK TOMASZ BOŃCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DOMBRUK TOMASZ BOŃCZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411804 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki
- Zakup wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Ożarów Mazowiecki w podziale na cztery części
- Remonty cząstkowe, utwardzenie nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym na terenie gminy Ożarów Mazowiecki
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ( GOSiR ) W OŻAROWIE MAZOWIECKIM NA ROK 2026 CZ. A i CZ. B
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2026 roku
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





