Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00352571/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów w ramach zadania pn. "„Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności,...”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000676714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 80
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@otwock-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:otwock-szpital.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów w ramach zadania pn. "„Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności,...”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df472fd0-5d1c-4655-b657-dd411fe01881
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087923/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 zakup pojadu transportowego typu T w ramach zadModernizacja , przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, jakości i dostępności do szybkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
prowadzone w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) Komponent D: ”Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” będący elementem Inwestycji Inwestycja D1.1.1. ”Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”. Przedsięwzięcie objęte wsparciem nr KPOD.07.02-IP.10-0149/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu A2, przeznaczonego do transportu pacjentów, zgodnego z wymaganiami normy EN 1789:2020, wraz z pełnym wyposażeniem medycznym i technicznym oraz oznakowaniem zgodnym z przepisami Prawa o ruchu drogowym.
Ambulans powinien być pojazdem typu furgon, z zabudową medyczną typu A2, spełniającym wymagania w zakresie konstrukcji, bezpieczeństwa, ergonomii i funkcjonalności. Pojazd musi być gotowy do rejestracji jako ambulans sanitarny i posiadać deklarację zgodności z normą EN 1789.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114122-0 - Pojazdy do transportu chorych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Odnowienie wsparcia oraz zwiększenie liczby licencji na oprogramowanie Microsoft na okres 3 lat
- Usługa ubezpieczenia Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w zakresie mienia i odpowiedzialności cywilnej (2 Części)
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2026 r."
- Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- Świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





