eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDOSTAWA WYPOSAŻENIA TIK w ramach projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - PNT GAME LAB"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA TIK w ramach projektu „INNOWACYJNY MOF EŁK – PNT GAME LAB”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W EŁKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281466812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 5

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 63 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@technopark.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: technopark.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-904e669b-b148-4078-a5a2-f6e318f941fa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Park Naukowo-Technologiczny w Ełku

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA TIK w ramach projektu „INNOWACYJNY MOF EŁK – PNT GAME LAB”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904e669b-b148-4078-a5a2-f6e318f941fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040497/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu IT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CTP.5210.2.2025.GL.PNT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42276,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa wyposażenia TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne):
1) Ekrany interaktywne / multimedialne (2 szt.)
2) Tablety (4 szt.)
3) Komputer z dedykowanym oprogramowaniem (1 szt.)
4) Lampa oświetleniowa (1 szt.)
5) Aparat / kamera do nagrań (1 szt.)
6) Stojak pod ekran (1 szt.)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2. Wymagania zamawiającego:
1) Zamawiający wymaga realizacji dostawy sprzętu i oprogramowania objętego zamówieniem w terminie do 30 dni od podpisania umowy
2) Dostawy przedmiotu niniejszego postępowania muszą zostać wykonane przez Wykonawcę na adres Zamawiającego tj. Podmiejska 5, 19-300 Ełk
3) Wszystkie urządzenia oraz dostarczane oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe i muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. W przypadku wielokrotności tego samego sprzętu wymagane jest, aby każdy z określonych poniżej typów sprzętu był identyczny, tzn. jednakowy producent, model/wersja oraz ukompletowanie.
4) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Dla sprzętów przenośnych, wymagana jest gwarancja min 12 miesięczna na baterię. Gwarancja musi zapewniać co najmniej wymianę uszkodzonego podzespołu lub urządzenia na nowe, z zastrzeżeniem iż wszelkie uszkodzone nośniki pamięci, a w szczególności dyski twarde pozostają u Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt, w ramach gwarancji producenta, realizowany będzie przez producenta sprzętu lub realizujący gwarancję producenta sprzętu podmiot.
5) Serwis gwarancyjny w systemie door-to-door. Czas reakcji serwisu: do 5 dni roboczych od zgłoszenia Gwarancja musi być realizowana na terenie Polski.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu zamówienia przez okres równy okresowi gwarancji, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
7) W przypadku stwierdzenia wady, której nie można usunąć, lub jeżeli wada wystąpiła trzykrotnie mimo podejmowanych napraw, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, o parametrach nie gorszych niż pierwotnie dostarczony, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dostępności części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty dostawy.
9) Wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem niniejszego opracowania, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu protokół odbioru sprzętu z kosztami jednostkowymi wraz z jego numerami seryjnymi oraz warunkami gwarancji i danymi kontaktowymi serwisu, a także potwierdzeniem producentów dostarczanych urządzeń lub autoryzowanego przedstawiciela producenta na Polskę (wymagane dołączenie dokumentu autoryzacji wystawione przez producenta), że dostarczony przez Wykonawcę sprzęt jest fabrycznie nowy, nieużywany i kompletny, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz podlega pełnej obsłudze gwarancyjnej producenta lub innego podmiotu świadczącego autoryzowany serwis gwarancyjny zgodnie z minimalnymi wymaganiami oraz normami jakościowymi określonymi w OPZ a w zakresie dostarczanego oprogramowania (również systemu operacyjnego), dokument autoryzacji producenta lub dystrybutora, że oprogramowanie to pochodzi z oficjalnego i legalnego źródła sprzedaży na rynek polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32351200-0 - Ekrany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40197,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67256,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40197,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya, 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40197,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.