eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/791253

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3b6260-efc6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317817

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 630955,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Dowóz dzieci do szkoły w Wiślince

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

a) Wykonawca będzie świadczyć usługi transportu dzieci i młodzieży zgodnie z poniższym zestawieniem:
(1) dwa kursy dowozu i dwa odwozu według ustalonego rozkładu jazdy;
(2) liczba dni nauki szkolnej, w których będą realizowane dowozy i odwozy: 186
(3) szacowana i jednocześnie maksymalna łączna długość przejazdów pozostających do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym (bez skorzystania z prawa opcji) wynika z iloczynu liczby dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024, tj. 186, oraz sumy długości poszczególnych tras:
(a) dzienna długość tras: 44,00 km
(b) całkowita długość tras: 8 184,00 km
(4) informacje w zakresie liczby osób, tras dowozu, długości oraz dziennej liczby wykonywanych kursów określone zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniku nr 7 do SWZ (dalej jako „SOPZ”) w Dodatku A.
b) Dowożenie będzie realizowane od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych i ferii zimowych. Wszystkie dowozy uczniów muszą być realizowane do danej szkoły, a odwozy uczniów po zajęciach lekcyjnych spod danej szkoły.
c) Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące realizacji usługi, wymagania wobec pojazdów, osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, trasy dowozu, ich długość oraz ilość wykonywanych kursów, zostały określone w projekcie umowy oraz w SOPZ.
d) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem czynności kierowania pojazdami oraz opieki nad przewożonymi dziećmi. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 245520 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Dowóz dzieci do szkoły w Wojanowie, Straszynie, Rotmance

Wykonawca będzie świadczyć usługi transportu dzieci i młodzieży zgodnie z poniższym zestawieniem:
(1) dwa kursy dowozu i dwa odwozu według ustalonego rozkładu jazdy;
(2) liczba dni nauki szkolnej, w których będą realizowane dowozy i odwozy: 186;
(3) szacowana i jednocześnie maksymalna łączna długość przejazdów pozostających do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym (bez skorzystania z prawa opcji) wynika z iloczynu liczby dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024, tj. 186, oraz sumy długości poszczególnych tras:
(a) szacowana dzienna długość tras: 107,00 km;
(b) szacowana całkowita długość tras: 19 902,00 km;
(4) informacje w zakresie liczby osób, tras dowozu, długości oraz dziennej liczby wykonywanych kursów określone zostały w SOPZ w Dodatku B.
b) Dowożenie będzie realizowane od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych i ferii zimowych. Wszystkie dowozy uczniów muszą być realizowane do danej szkoły, a odwozy uczniów po zajęciach lekcyjnych spod danej szkoły.
c) Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące realizacji usługi, wymagania wobec pojazdów, osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, trasy dowozu, ich długość oraz ilość wykonywanych kursów, zostały określone w projekcie umowy oraz w SOPZ.
d) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem czynności kierowania pojazdami oraz opieki nad przewożonymi dziećmi. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 385435,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127343,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259269,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127343,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wan-Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291832876

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152799,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286986,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549295,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286986,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Autokarowe "KOSBUS" Sebastian Kostek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6040116309

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 83-035

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344384,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pola wskazujące wartość umowy uwzględniają kwoty wynikające z ewentualnego zastosowania prawa opcji przewidzianego w dokumentach postępowania, w wysokości do 20% podstawowej wartości umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.