Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304023/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00306390/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00410802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
- 2024/BZP 00008976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00008986/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00008997/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7923501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d7df8b6-20af-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich Gminy Pruszcz Gdański w okresie od 1 marca 2023 roku do 8 grudnia 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rokitnicy, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Juszkowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Lędowie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Rekcinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Goszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Bystrej, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Żuławce, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Straszynie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9:Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicy wiejskiej w Wiślinie, w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 120 godzin.
W ramach profilaktyki uzależnień Wykonawca zorganizuje dla uczestników: quizy, konkursy, prelekcje oraz zajęcia podnoszące świadomość u dzieci i młodzieży na temat uzależnień.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”), w tym w szczególności zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, w których treści zawarto m.in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 1 złożono 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 3 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 złożono 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 3 ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 złożono 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 3 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5644,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5644,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Jeżewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Rekcin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5644,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 5 złożono 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 3 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Budzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Rokitnica
7.3.5) Kod pocztowy: 83-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Estera Głuszek – Lewandowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Żuławka
7.3.5) Kod pocztowy: 83-041
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 8 złożono 4 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 3 ustawy.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 9 złożono 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
- Wykonanie, dostawa i montaż 22 sztuk nowych (nienoszących oznak użytkowania) wiat przystankowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański
- MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI ROSZKOWO NA DZ. 47 ULICA WIERZBOWA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ BUDOWA ULICY ZACZAROWANEJ (173783G) W ROTMANCE
więcej: przetargi JUSZKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.