eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Adaptacja pomieszczeń na pracownie tomografii komputerowej



Ogłoszenie z dnia 2023-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na pracownie tomografii komputerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 96

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzozczarnkow.x.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzozczarnkow.x.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/czarnkow/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na pracownie tomografii komputerowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff190ace-4297-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00238852/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i adaptacja pomieszczeń na pracownie tomografii komputerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 466313,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja pomieszczenia nr D 1.19 oznaczonego na załączonym rzucie parteru segmentu A i D rys PW-A 386/4 na pracownie tomografii komputerowej oraz pomieszczeń sterowni o nr D 1.17 i pomieszczenia ciemni nr. D 1.32. w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Demontaż istniejących osłon na ścianach i sufitach.
2. Wykonanie instalacji elektrycznych (zasilanie nowego tomografu z podłączeniem do UPS.
3. Malowanie istniejącej łazienki z wymianą białego osprzętu sanitarnego oraz remont i przebudowa pomieszczenia sterowni i ciemni nr. D 1.17 i nr. D 1.32.
4. Wymiana wykładziny PCV antyelektrostatycznej.
5. Montaż osłon przed promieniowaniem jonizującym – zgodnie z projektem osłon będącym integralną częścią przedmiotu zamówienia.
6. Wymiana naświetla okiennego i drzwi zgodnie z projektem osłon
7. Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji z jednostką zewnętrzna zlokalizowaną na dachu budynku nad pomieszczeniem D 2.22 oraz kasetonową jednostką wewnętrzną zamontowaną po sufitem w pomieszczeniu D 1.19.
8. Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego UPS o mocy 120 kVA w pomieszczeniu piwnicy nr D 0.06 załącznik rzut piwnicy rys. nr PW-A 386/3.
9. Wykonanie nowego zasilania energetycznego kablem 5*75 z RG zlokalizowanej w piwnicy pomieszczenie nr D 0.01 do zasilacza awaryjnego UPS i do tomografu.
10. Wymiana instalacji oświetlenia oraz gniazd elektrycznych, przełączników, opraw oświetleniowych na oprawy ledowe itp.
11. Wymiana instalacji lamp ostrzegawczych, oświetlenia awaryjnego, i wyłączników bezpieczeństwa.
12. Montaż nowej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem w zabezpieczenia zgodne z DTR aparatu TK w pracowni tomografu.
13. Montaż fototapety o wym. min 5*2,5 m

Opis stanu istniejącego:

Pomieszczenia w których ma być przeprowadzany remont spełniają obecnie funkcję pomieszczenia pracowni TK oraz pomieszczeń obsługujących. Ściany pomieszczeń wykonane są z cegły silikatowej grubości 25 cm i otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym od zewnątrz a od środka pomieszczenia w którym ma stać tomograf są zamontowane osłony radiologiczne, które nie spełniają obecnych przepisów i należy je wymienić zgodnie z projektem osłon. Konstrukcja stropu nad pracownią jest wykonana z płyt betonowych kanałowych. Strop pod pracownią TK jest wzmocniony i nie wymaga przebudowy. Nowy aparat jest cięższy od dotychczas użytkowanego i nie zachodzi potrzeba jego wzmocnienia. Strop pod pozostałymi pomieszczeniami jest betonowy z płyt kanałowych o zróżnicowanej rozpiętości z posadzkami z wykładzin PCV. Stopień zużycia posadzek jest znaczny i podlegają wymianie na antyelektrostatyczne. W pracowni istnieją przewody wentylacji mechanicznej o zmiennym przekroju z blachy stalowej ocynkowanej. Instalacja jest sprawna należy tylko przeprowadzić konserwację. Pracownia posiada ponadto instalację elektryczną oraz instalację wod-kan do której podłączone są umywalki. Przy pracowni znajduje się WC dla pacjentów dostępny z komunikacji ogólnej oraz z pomieszczenia pracowni.

Zestawienie powierzchni:
- pracownia TK 36,29 m2
- wc. 1,74 m2
- sterownia 5.4 m2
- ciemnia 5,93 m2

Rozwiązania architektoniczno – budowlane:

Zamurowania i wyburzenia

Nie przewiduje się wyburzeń w zakresie remontu. Wszystkie drzwi i naświetla w przedmiotowych pomieszczeniach należy zdemontować i wykonać nowe zgodnie z projektem osłon radiologicznych.

Ściany wewnętrzne

Powierzchnie ścian i sufitów pomieszczenia pracowni TK należy zdemontować niespełniające przepisów osłony radiologiczne i zamontować nowe zgodnie z projektem osłon. Pomiędzy pomieszczeniem sterowni a ciemni należy zdemontować drzwi i rozebrać ściankę działową. Ściany i sufity szpachlować i pomalować farbami do wielokrotnego mycia.

Podłogi

We wszystkich pomieszczeniach należy zerwać starą zniszczoną wykładzinę PCV i wykonać należy nową warstwę wygładzającą z masy samopoziomującej bezskurczowej gr 0,5 cm . Na tak przygotowaną posadzkę kleić nową wykładzinę antyelektrostatyczną przystosowaną to tego typu pomieszczeń o wysokiej klasie ścieralności.

Sufity

Należy wykonać szpachlowanie i malowanie farbami akrylowymi a w pomieszczeniu pracowni TK wykonać osłony radiologiczne zgodnie z projektem.

Pomieszczenie WC.

Zakłada się remont pomieszczenia WC, które będzie dostępne dla pacjentów wyposażone w miskę ustępową, umywalkę i lustro nad umywalką, pojemnik na mydło w płynie, pojemnik na ręczniki papierowe oraz kosz na odpadki. Istniejącą posadzkę należy skuć i wykonać nową warstwę wyrównawczą samopoziomującą wraz z izolacją przeciwwilgociową zgodnie z technologią producenta. Jako warstwę wykończeniową stosować płytki gress antypoślizgowe. Ściany wykładać płytkami ceramicznymi na całą wysokość pomieszczenia. Wentylację stanowić będzie układ wywiewny wspomagany mechanicznie wentylatorem kanałowym zapewniający 1,5 krotną wymianę powietrza.

Stolarka drzwiowa i okienna

Drzwi i naświetla do pracowni i w pracowni wykonać w systemie BKT zgodnie z projektem osłon radiologicznych.

Instalacja elektryczna

1. Sieć rozdzielczna niskiego napięcia 0,4kV

Zasilanie pomieszczeń pracowni tomografii komputerowej odbywać się będzie z rozdzielni głównej Szpitala R-gw. Rozdzielnia R-gw zasilana jest z konsumentowej stacji transformatorowej, a stacja (w całości) rezerwowana jest agregatem prądotwórczym. Rozdzielnia R-gw zamontowana jest w piwnicy, w bliskim sąsiedztwie pomieszczeń pracowni tomografu.

2. Zasilanie aparatury medycznej

Dla prawidłowego działania urządzeń tomografu komputerowego należy zastosować zasilacz awaryjny, tzw. UPS, o minimalnej mocy 120kVA i czasie podtrzymania min. 10minut. UPS dzięki swojej funkcji gwarantuje bezprzerwowe działania urządzeń oraz chroni je przed skutkami niespodziewanych skoków czy wahań napięcia. Planowany UPS należy zamontować w pomieszczeniu w piwnicy, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej rozdzielni R-gw.
Wraz z zasilaczem UPS należy zamontować By-Pass serwisowy (zewnętrzny) umożliwiający przeprowadzenie konserwacji okresowej (lub awaryjnej) UPS’a bez potrzeby wyłączania zasilania do urządzeń.
Istniejący kabel YKY 5x70mm ułożony pomiędzy rozdzielnią R-gw, a pomieszczeniami pracowni należy wykorzystać do zasilania nowego aparatu tomografii komputerowej. W związku z tym, ww. kabel należy przeciąć, przedłużyć i wprowadzić do By-Passa zamontowanego w pomieszczeniu piwnicy (przy UPS-ie). Pozostałą część kabla należy wprowadzić do urządzeń nowego tomografu.
Wszystkie roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, po wykonaniu prac należy wykonać badania pomontażowe, a wyniki zapisać w protokołach.

Zamawiający wymaga by wszystkie zastosowane materiały posiadały atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach służby zdrowia.

Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SWZ:

1. Rzut parteru rys PW-A 386/4
2. Rzut piwnicy rys PW-A 386/3
3. Projekt osłon stałych
4. Opinia sanitarna
5. Przedmiar robót i kosztorys ofertowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485941,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485941,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBS MEDICAL BUILDING SOLUTIONS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423465074

7.3.3) Ulica: ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 14/135

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-375

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część zamówienia dotycząca wykonania robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485941,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.