eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiModernizacja energetyczna głównej siedziby Ośrodka Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki" współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna głównej siedziby Ośrodka Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK KULTURY GMINY GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 9

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 734 79 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@centrumkultury.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-ck.grodzisk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148541

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna głównej siedziby Ośrodka Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4db99f4-3217-4000-926e-ae6e3924516b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00343709/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Modernizacja energetyczna głównej siedziby Ośrodka Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki”współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji B1.1.4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA/371/9/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjno-budowlanych termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Ośrodka Kultury w gminie Grodzisk Mazowiecki przy ulicy Spółdzielczej 9, w ramach projektu pn.”Modernizacja energetyczna głównej siedziby Ośrodka Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”.

2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.1. Remont źródła ciepła w oparciu o nowoprojektowane gazowe absorpcyjne pompy ciepła i kotły kondensacyjne.
1.2. Przebudowę i rozbudowę instalacji gazowej zasilającej nowoprojektowane pompy ciepła i kotły kondensacyjne.
1.3. Remont instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i ciepłej wody użytkowej.
1.4. Remont instalacji wentylacji i klimatyzacji.
1.5. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz wymianę instalacji elektrycznych.

Celem inwestycji jest osiągnięcie redukcji zużycia energii pierwotnej w budynku Ośrodka Kultury o co najmniej 30%, redukcja emisji gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń powietrza.

UWAGA:

Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy Kosztorys ofertowy oraz Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, który dotyczyć będzie wszystkich robót objętych Przedmiotem Umowy.
Kosztorys ofertowy oraz Harmonogram Wykonawca wykona z zachowaniem co najmniej warunków realizacji robót określonych w dokumentach do postepowania przetargowego. Kosztorys ofertowy oraz Harmonogram będą spójne ze sobą, jak również z metodologią, jednostkami obmiarowymi oraz nazewnictwem robót występującym w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy sporządzić metodą szczegółową. Na stronie tytułowej Kosztorysu należy podać cenę jednostkową robocizny, narzuty oraz podsumowanie. Kosztorys ofertowy jest dokumentem, który służył będzie do ustalenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach określonych w Umowie, ma charakter pomocniczy i nie wpływają na rodzaj umówionego wynagrodzenia (wynagrodzenie ryczałtowe).”


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia OPZ, stanowiący załącznik Nr 9 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12 sierpnia br. odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu. W postępowaniu została złożona 1 oferta przez Wykonawcę COMPLIDO Michał Dziubek ul. Walerego Przyborowskiego nr 91, 25-351 Domaszowice za cenę 5 176 294,49 zł. brutto, okres udzielonej gwarancji – 60 miesięcy. Zamawiający, przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 284 097,18 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy COM PLIDO Michał Dziubek ul. Walerego Przyborowskiego nr 91, 25-351 Domaszowice przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.