Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377269/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie kuchni i stołówek szkolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia Konecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Slupia 30a
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 391 11 47
1.5.8.) Numer faksu: 41 391 11 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slupiakonecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl/pn/slupiakonecka/demand/227915/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie kuchni i stołówek szkolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89bb2fa0-e3b8-413e-972d-c9110ee29632
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044447/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie kuchni i stołówek szkolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie kuchni i stołówek szkolnych
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Wólce oraz wyposażenie kuchni w Szkole Podstawowej w Pilczycy. Zamówienie obejmuje zakup, dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia oraz uruchomienie i przeszkolenie Pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi dostarczonych sprzętów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
39143210-1 - Stoły do jadalni
42214100-0 - Piece kuchenne
39112000-0 - Krzesła
42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180611,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180611,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180611,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526580763
7.3.3) Ulica: Warszawska 15
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180611,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Dostawa komory chłodniczej oraz osuszaczy powietrza.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





