Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397545/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00408240/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00576476/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa odzieży ratowniczej oraz obuwia dla Działu Transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Medyczny Ministerstwa Spraw Wewnetrznych i Administracji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472651
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wołoska 137
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-507
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cskmswia.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cskmswia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410324
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00397545
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Foldery i/lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne):
karty parametrów technicznych na odzież letnią i zimową lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot lub folder, tabele rozmiarowe, instrukcja użytkowania i konserwacji odzieży.; Próbki asortymentu potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne) w następującej postaci:
po 1 sztuce oferowanego modelu odzieży i obuwia dla każdej pozycji, w dowolnym rozmiarze wraz z przykładowym oznakowaniem (nie wymaga się logo zamawiającego.
Próbki musza być dostarczone w opakowaniu oznaczonym nazwą wykonawcy, nazwą postępowania, sygnaturą postępowania tj. PIMMSWiA-2375/01/09/02/2023 oraz numerem zadania ,którego dotyczy oferta do siedziby Zamawiającego - budynek Administracyjno-Garażowy, IV piętro, pok. 4.38 - Dział Zamówień Publicznych i Marketingu z dopiskiem do rąk własnych: Kamil Michalak.
Próbkę nalezy złożyć do dnia i godziny składania ofert tj. do 21.09.2023 g. 9:00.;
Po zmianie:
Foldery i/lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne):
karty parametrów technicznych na odzież letnią i zimową lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot lub folder, tabele rozmiarowe, instrukcja użytkowania i konserwacji odzieży.; Próbki asortymentu potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne) w następującej postaci:
po 1 sztuce oferowanego modelu odzieży i obuwia dla każdej pozycji, w dowolnym rozmiarze wraz z przykładowym oznakowaniem (nie wymaga się logo zamawiającego.
Próbki musza być dostarczone w opakowaniu oznaczonym nazwą wykonawcy, nazwą postępowania, sygnaturą postępowania tj. PIMMSWiA-2375/01/09/02/2023 oraz numerem zadania ,którego dotyczy oferta do siedziby Zamawiającego - budynek Administracyjno-Garażowy, IV piętro, pok. 4.38 - Dział Zamówień Publicznych i Marketingu z dopiskiem do rąk własnych: Kamil Michalak.
Próbkę nalezy złożyć do dnia i godziny składania ofert tj. do 02.10.2023 g. 9:00.;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej w 2025 r.
- ZP/8/2025 - DOSTAWA OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 6 WOG Ustka w 2025 roku
- Dostawy sterylnych serwet oper., jednoraz. pokryć i prześcieradeł higienicznych, jednoraz. czepków , masek ochronnych i chirurg, sterylnych fartuchów, jednoraz. odzieży i odzieży ochr. ujęte w 10 zad
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Magurskiego Parku Narodowego.
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.