Ogłoszenie z dnia 2025-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa leasingu operacyjnego na dostawę wozu asenizacyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 56
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-lubicz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91421e7e-8f84-47f0-b1a7-dc48d04d22441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa leasingu operacyjnego na dostawę wozu asenizacyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91421e7e-8f84-47f0-b1a7-dc48d04d2244
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
• art. 305 pkt. 1) z związku z art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
W przedmiotowym przypadku wszystkie wymienione warunki udzielenia zamówienia z wolnej ręki zostały spełnione.
W związku z powyższym, Zamawiający zdecydował się na wszczęcie postępowania w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM 5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa leasingu operacyjnego na dostawę wozu asenizacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792326737
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego dwukomorowego do zbierania i transportu odpadów
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM FINANSOWANEGO W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego 1 odkurzacza ulicznego z napędem elektrycznym wraz z opcją wykupu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko - ładowarki
- Dostawa cysterny asenizacyjnej w ramach leasingu operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.