Ogłoszenie z dnia 2025-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00046315/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00052632/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00065945/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Usługa leasingu operacyjnego na dostawę wozu asenizacyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 56
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-lubicz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d2ae5b9-b56b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa leasingu operacyjnego na dostawę wozu asenizacyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d2ae5b9-b56b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest usługa leasingu operacyjnego na dostawę wozu asenizacyjnego.
Szczegółowe warunki leasingu określa Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA!
Zamawiający dokonał wyboru przedmiotu leasingu i dostawcy sprzętu w odrębnym postepowaniu. Niniejszym zamówieniem objęta jest wyłącznie usługa leasingu operacyjnego wymienionego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która złożył Europejski Fundusz Leasingowy SA, UL. LEGNICKA 48 BUD.C-D, 54 – 202 Wrocław. Wykonawca zaoferował cenę w wysokości 1 095 534,42 zł.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 800 000,00 zł o czym poinformował przed otwarciem ofert publikując stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Cena za wykonanie zamówienia proponowana w wymienionej wyżej ofercie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Po dokonaniu analizy finansowej, uwzględniającej wszelkie skutki ewentualnego zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający uznał, że nie może zwiększyć wymienionej kwoty do zaoferowanej przez w/w Wykonawcę ceny.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia wymienione wyżej postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lasera czyszczącego w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Zakup w formie leasingu operacyjnego samochodu służbowego osobowo-transportowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Lipsko.
- Zakup jednego, używanego samochodu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych stałych w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu specjalistycznego dwukomorowego do zbierania i transportu odpadów
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM FINANSOWANEGO W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.