eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławatycze › "Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna - etap I"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWATYCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Sławatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-515

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833783358

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slawatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ab81ff9-15a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab81ff9-15a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2433008,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna – etap I”.

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż opaski z płyt chodnikowych, ażurowych dookoła budynku
- demontaż instalacji elektrycznych zew i wew.,
- demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
- demontaż istniejącego dachu
- rozbiórka kominów dymowych i wentylacyjnych ponad stropem
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
- rozbiórka warstw posadzkowych
- demontaż napowietrznego przyłącza elektr. NN wraz z kablem elektrycznym
- demontaż okratowań,
- rozbiórka ścianek wew. działowych oznaczonych na rzucie
- skucie glazury w istniejących pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych
- rozbiórka obudów ścian w Sali i wiatrołapie
- rozbiórka istniejących utwardzenia terenu w postaci trylinki,
2) Dach:
- wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej
- wykonanie łacenia połaci dachowej (łaty + kontrłaty),
- wykonanie nowych warstw pokryciowych blachodachówki
- montaż obróbek blach. z blachy ocynkowanej, płaskiej powlekanej w kol. grafitowym,
- montaż orynnowania z blachy stalowej, ocynkowanej, powlekanej w kolorze grafitowym,
- wykonanie drewnianej podbitki dachu lub z blachy
- wykonanie instalacji odgromowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- wymurowanie na nowo kominów ponad stropem, ponad dachem za pomocą cegły wykonaniem otworów wentylacyjnych i czapek kominowych
- montaż wyłazu dachowego
3) Roboty związane z dociepleniem stropu ostatniej kondygnacji
-docieplenie stropu styropianem o grubości 20cm o λ=0,038W/(m*K) wraz z izolacją
paroprzepuszczalną
- wykonanie podłogi na ruszcie z płyty mdf w celu komunikacji
4) Zakres robót przy stolarce:
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem stolarki
- montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej
- uzupełnienie tynków
- pomalowanie wszystkich pomieszczeń po robotach termomodernizacyjnych
- montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu gr. min. 2 cm
5) Zakres robót przy dociepleniu i izolacji ścian fundamentowych
- odkopanie budynku
- oczyszczenie ścian fundamentowych
- położenie podkładu gruntującego
- położenie hydroizolacji dwie warstwy
- docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym gr. 10cm
- montaż instalacji odgromowej wraz z uziomem
- docieplenie ścian fundamentowych za pomocą styropianu ekstrudowanego gr. 10cm na wysokość 0,5m od poziomu terenu wraz z wykończeniem tynkiem mozaikowym, poniżej terenem 1,0m w przypadku ścian fundamentowych i do ław fundamentowych w przypadku piwnicy
6) Zakres robót przy dociepleniu ścian
- montaż projektowanych rur spustowych rynien wraz z deską okapową i obróbkami
- docieplenie ścian zewnętrznych za pomocą styropianu gr. 16cm wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym barwionym w masie
- zabezpieczyć występujące uszkodzenia ścian zewnętrznych.
- montaż zadaszeń nad wejściami do budynku typu lekkiego
7) Roboty budowlane wewnętrzne:
- wykonanie zamurowań otworów okiennych i drzwiowych oznaczonych na rzucie
- wykonanie przejścia do projektowanej sali świetlicy - wykonanie podciągu stalowego
- wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z dociepleniem
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie poszerzeń otworów drzwiowych
- wykonanie nadproży stalowych w ścianach konstrukcyjnych oraz działowych lub z
wykorzystaniem belek prefabrykowanych,
- postawienie ścianek działowych wydzielających nowe pomieszczenia
- otynkowanie istniejących ścian wewnątrz budynku tynkiem cem. - wapiennym gr. 1,5 cm
- położenie gładzi na wszystkich ścianach i sufitach wraz z pomalowaniem
- malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi lub emulsyjnymi,
- położenie glazury w pomieszczeniach zgodnie z zestawieniem
- wykonanie żelbetowego wieńca opaskowego w poziomie istniejącego stropu
- wykonanie ścian szczytowych wraz z trzpieniami żelbetowymi,
- skucie w razie konieczności starych tynków, naprawa i odnowienie istniejących tynków,
- wykonanie nowych tynków wewnętrznych w miejscach zamurowań,
- wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
- montaż schodów zewnętrznych stalowych na strych nieużytkowy montowane na elewacji zachodniej
- remont istniejących schodów zewnętrznych
- przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną
- przebudowa wewnętrznej instalacji c.o w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną
- przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach – zgodnie z częścią elektryczną
- wykonanie nowych kominów wentylacyjnych zgodnie z rzutem
- prace renowacyjne wynikłe podczas przebudowy
- montaż kratek wentylacyjnych stalowych sufitowych i ściennych
- przebudowa i remont istniejącej sceny
8) Roboty zagospodarowania terenu przy budynku:
- oczyścić i wyprofilować teren działek
- wykonanie utwardzenia, miejsca postojowe
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku
- obsianie trawą, nasadzenie roślin niskopiennych nieutwardzonych części działek,
- zakup i montaż placu zabaw wraz z ogrodzeniem
9) Wyposażenie kuchni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2689824,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2980000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2689824,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARK-BUD" MICHALUK MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060082267

7.3.3) Ulica: Kryształowa 33

7.3.4) Miejscowość: Rakowiska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2689824,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.