eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JurkówDOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490670844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Jurków

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-643

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 334 00 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpojurkow@gminadobra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpojurkow.gminadobra.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daaac3ea-5a35-4ef0-86f8-aecc0f466148

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daaac3ea-5a35-4ef0-86f8-aecc0f466148

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00262742/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265407

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPO-271-1/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609964,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa, wydawanie posiłków oraz odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Jurkowie w okresie 01.09.2025 r. – 30.06.2026 r. w ramach realizacji zadań własnych placówki oświatowej oraz dożywianie dzieci w ramach Rządowego Programu „Posiłek w szkole
i w domu” na lata 2024-2028.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa, wydawanie posiłków oraz odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Jurkowie w następujących szacunkowych ilościach:

Do Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Jurkowie 34-643 Jurków 115:
• 1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) – 26 550 szt.

Do Gminnego Przedszkola w Zespole Placówek Oświatowych w Jurkowie 34-643 Jurków 115:

• Śniadanie - 10 450 szt.
• obiad (zupa i drugie danie) - 10 450 szt.
• podwieczorek - 10 450 szt.

Do Szkoły Filialnej im. Wincenta Pola wraz z Oddziałem Przedszkolnym
w Półrzeczkach - Półrzeczki 216, 34-643 Jurków:

• 1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) - 6 195 szt.

Zamawiający przewiduje możliwość wykonania prawa opcji, które będzie polegało na zwiększeniu wolumenu zamówienia do 50% zakresu zamówienia podstawowego.
W ramach prawa opcji zamawiający może zwiększyć przedmiot zamówienia odpowiednio w zakresie:

Do Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Jurkowie 34-643 Jurków 115:
1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) - do ilości 13 275 szt.

Do Gminnego Przedszkola w Zespole Placówek Oświatowych w Jurkowie 34-643 Jurków 115:
Śniadanie – do ilości 5 225 szt.
Obiad(zupa i drugie danie) - do ilości 5 225 szt.
Podwieczorek - do ilości 5 225 szt.

Do Szkoły Filialnej im. Wincenta Pola wraz z Oddziałem Przedszkolnym w Półrzeczkach - Półrzeczki 216, 34-643 Jurków:
1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) - do ilości 3 098 szt.

Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości tj. do 50 % zakresu zamówienia podstawowego (powyżej wskazano maksymalne ilości poszczególnych kategorii posiłków, do osiągnięcia których zamawiający może zwiększać zakres zamówienia w ramach prawa opcji).

Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. od 01.09.2025 r. do 30.06.2026r. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel,
a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1018455,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018455,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1018455,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNY OŚRODEK KULTURY W DOBREJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492045671

7.3.3) Ulica: 490

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 34-642

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678965,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena ofertowa brutto wskazana w ofercie zawiera prawo opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.