Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295883/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00303725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi jednorazowych do noża harmonicznego dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/public/postepowanie?postepowanie=662254441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi jednorazowych do noża harmonicznego dla UCK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61e6fb8-009d-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 109/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi jednorazowych do noża harmonicznego dla UCK w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych – jeżeli dotyczy.
3. Zaoferowane wyroby medyczne, o których mowa w ust. 1 muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wyroby będące przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego, ul. Smoluchowskiego 17.
5. Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wynosi 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Występuje jeden przedmiot zamówienia, którego nie można podzielić na części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-00-20-467
7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i innych
- Dostawa jednorazowych odblaskowych markerów sferycznych (III)
- Dostawy: staplerów okrężnych, ładunków do staplerów, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, aparatury do operacji laparoskopowych
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO NA ROK 2025 CZ. II
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO NA ROK 2025 CZ. II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.