Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359315/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WASILKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 7
1.5.2.) Miejscowość: Wasilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-010
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857185400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wasilkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wasilkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c825fd-3a4a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015318/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.31.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2022/2023 o długości 23,7 km, polegająca na odśnieżaniu i/lub usuwaniu śliskości na jezdniach dróg zestawami odśnieżająco-posypującymi chlorkiem sodu (solą drogową) w przypadku utrzymywania się temperatury wyższej niż -10⁰ Celsjusza oraz chlorkiem wapnia w przypadku utrzymywania się temperatury -10⁰ Celsjusza lub niższej, w nw. Standardzie I. Rodzaj zastosowanego środka do usunięcia śliskości (chlorek sodu/ chlorek wapnia) będzie każdorazowo wskazywany przez Zamawiającego, na podstawie bieżących wskazań temperatury notowanej na terenie gminy Wasilków.Usługa wykonywana będzie co najmniej 2 zestawami odśnieżająco-posypującymi chlorkiem sodu/ chlorkiem wapnia. Zamawiający przez zestaw rozumie pługosolarkę z obsługą lub pojazd z pługiem i solarką z obsługą. W zależności od uwarunkowań atmosferycznych, Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę odśnieżenia i usunięcia śliskości lub wyłącznie usunięcia śliskości.
Rozpoczęcie prac: najpóźniej w przeciągu 120 minut od wezwania przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed wyceną wartości oferty zapoznał się w terenie z aktualnym stanem ulic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 161437 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2022/2023 o długości 36,5 km polegająca na odśnieżaniu lub/i usuwaniu śliskości na jezdniach dróg zestawami odśnieżająco-posypującymi mieszanką 20% piaskosoli (min. 20% chlorku sodu) w nw. Standardzie IV.Usługa wykonywana będzie co najmniej 1 zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą umożliwiający skuteczne odśnieżanie dróg w tym ślepych i wąskich o szerokości 3m. W zależności od uwarunkowań atmosferycznych, Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę odśnieżenia lub/i usunięcia śliskości lub wyłącznie usunięcia śliskości/ odśnieżenia. Rozpoczęcie prac: najpóźniej w przeciągu 120 minut od wezwania przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed wyceną wartości oferty zapoznał się w terenie z aktualnym stanem ulic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 39350 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Wasilków w sezonie 2022/2023 o długości 46,0 km, polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na jezdniach dróg zestawami odśnieżająco-posypującymi mieszanką 20% piaskosoli (min. 20% chlorku sodu) w nw. Standardzie IV. Usługa wykonywana będzie co najmniej 1 zestawem odśnieżająco-posypującym piaskiem. Zamawiający przez zestaw odśnieżająco-posypujący piaskiem rozumie pługopiaskarkę z obsługą lub pojazd lub ciągnik z pługiem i piaskarką z obsługą umożliwiający skuteczne odśnieżanie dróg w tym ślepych i wąskich np. o szerokości 3 m. W zależności od uwarunkowań atmosferycznych, Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę odśnieżenia lub/i usunięcia śliskości lub wyłącznie usunięcia śliskości/ odśnieżenia ulic. Rozpoczęcie prac: najpóźniej w przeciągu 120 minut od wezwania przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed wyceną wartości oferty zapoznał się w terenie z aktualnym stanem ulic.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 47546 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169929 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169929 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169929 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169929 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2021 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023, znak: OSO.271.28.2022.MS, w częściach:
- numer II (36,5 km dróg w IV standardzie odśnieżania i usuwania gołoledzi)
- numer III (46 km dróg w IV standardzie odśnieżania i usuwania gołoledzi), , gdyż w niniejszych częściach postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2021 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2022/2023, znak: OSO.271.28.2022.MS, w częściach:
- numer II (36,5 km dróg w IV standardzie odśnieżania i usuwania gołoledzi)
- numer III (46 km dróg w IV standardzie odśnieżania i usuwania gołoledzi), , gdyż w niniejszych częściach postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
CR x KM x W
1.1. (CR) ceny ryczałtowej brutto za 1 kilometr usługi zimowego utrzymania drogi (odpowiednio: odśnieżenie i usunięcie śliskości; wyłącznie odśnieżenie; wyłącznie usunięcie śliskości), podanej przez Wykonawcę w Ofercie, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy,
1.2. (KM) liczby kilometrów dróg z wykazu dróg danego sektora zamieszczonego w opisie przedmiotu, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy,
1.3. (W) liczby zleconych przez Zamawiającego i należycie wykonanych przez Wykonawcę wyjazdów.
INNE PRZETARGI WASILKÓW
więcej: przetargi WASILKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.