eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoDostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4d0efa3-405d-456a-8f64-5e186ea40b4c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d0efa3-405d-456a-8f64-5e186ea40b4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055232/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa klastra serwerowego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.w

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331961,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zapewnić:
1) serwer - 2 szt.
2) oprogramowanie do serwera - 1 kpl.
3) licencja dostępowa do oprogramowania serwerowego - 45 szt.
4) macierz dyskowa - 1 szt.
5) UPS dla serwerów - 3 szt.
6) UPS dla stacji roboczych - 45 szt.
7) przełączniki sieciowe zarządzalne - 2 szt.
8) wdrożenie oprogramowania, uruchomienie, instalacja i konfiguracja serwerów, macierzy dyskowej oraz przełączników sieciowych - 1 kpl.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 27 Specyfikacji warunków zamówienia.
4. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta. Nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych.
5. Nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta.
6. Elementy, z których zbudowane są urządzenia muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
7. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
8. Urządzenia na etapie dostawy pomiędzy producentem, a zamawiającym nie mogą podlegać modyfikacjom.
9. Serwery i macierz muszą posiadać jeden punkt świadczenia napraw gwarancyjnych.
10. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów.
11. Montaż, konfiguracja, uruchomienie serwerów i macierzy:
1) Przed wdrożeniem Wykonawca przedstawi projekt wdrożenia zawierający m.in. schemat logiczny topologii HA, plan migracji i uruchomienia środowiska produkcyjnego, harmonogram prac.
2) Usługa wdrożenia musi obejmować montaż i uruchomienie oferowanego sprzętu w siedzibie zamawiającego, w tym:
a) redundantne połączenie oferowanych serwerów z macierzą,
b) redundantne połączenie oferowanych przełączników sieciowych.
3) Na oferowanych urządzeniach musi zostać przeprowadzona aktualizacja firmware’u. Urządzenia zostaną skonfigurowane zgodnie z najlepszymi praktykami (w tym zasób dyskowy na macierzy dla podłączonych serwerów), a na oferowanych serwerach zainstalowane zostanie oprogramowanie do wirtualizacji (Windows Server Hyper-V) wraz z obsługą klastra trybu failover.
4) Przy wykorzystaniu zaoferowanych licencji Microsoft muszą zostać utworzone nowe maszyny wirtualne z systemem Windows Server 2025 Standard, które zostaną podłączone do domeny. Maszyny należy uruchomić w ramach klastra trybu failover.
5) Wykonawca dokona migracji i aktualizacji kontrolera domeny wraz z usługami wymaganymi do jej prawidłowego działania z obecnego systemu Windows Server 2016 na maszynę wirtualną z systemem Windows Server 2025 uruchomioną w ramach klastra trybu failover.
6) Wykonawca uruchomi zapasowy kontroler domeny na drugiej maszynie wirtualnej z systemem Windows Server 2025 uruchomionej w ramach klastra trybu failover.
7) Wykonawca dokona migracji i aktualizacji maszyny wirtualnej zawierającej platformę do zarządzania i monitorowania oprogramowania antywirusowego.
8) Wszystkie wymienione prace wdrożeniowe będą prowadzone w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (prace migracyjne odbędą się poza godzinami pracy urzędu).
9) Podczas wdrożenia zostanie przeprowadzone instruktażowe szkolenie z wdrożonych systemów.
10) Po zakończeniu prac wdrożeniowych Wykonawca przygotuje i przekaże dokumentacje powykonawczą opisującą wykonane prace oraz sposób konfiguracji poszczególnych urządzeń i systemów.
11) Podmiot wdrażający powinien posiadać certyfikaty z firm, których rozwiązania wdraża.
12. Montaż, konfiguracja, uruchomienie dwóch przełączników sieciowych zarządzalnych:
Usługa wdrożenia musi obejmować montaż i uruchomienie oferowanych przełączników w siedzibie zamawiającego, podłączenie do nich oferowanego sprzętu serwerowego.
13. Montaż trzech urządzeń UPS
Usługa musi obejmować montaż i uruchomienie oferowanych UPSów w siedzibie zamawiającego, a także podłączenie do nich oferowanego sprzętu serwerowego i przełączników.
14. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do budynku Urzędu Gminy Postomino, Postomino 30, 76- 113 Postomino w dniach roboczych w godzinach pracy Zamawiającego.
15. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu, rozładunku i uruchomienia /montażu ponosi Wykonawca.
16.Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o dostawie z co najmniej 1 – dniowym wyprzedzeniem.
17. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się pisemnie w języku polskim. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składane w postępowaniu, które zostały sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
18. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
19. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378019,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348019,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI, AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772793599

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378019,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.