eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ścinawa - etap II w ramach projektu pn.: "Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie gmin: Polanica Zdrój, Chocianów, Ścinawa i Miasta Lubin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ścinawa – etap II w ramach projektu pn.: „Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie gmin: Polanica Zdrój, Chocianów,
Ścinawa i Miasta Lubin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 17

1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/122803/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ścinawa – etap II w ramach projektu pn.: „Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie gmin: Polanica Zdrój, Chocianów,
Ścinawa i Miasta Lubin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7579cbbc-381c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038428/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ścinawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie gmin: Polanica Zdrój, Chocianów, Ścinawa i Miasta Lubin

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4167431,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1.
Przebudowa oświetlenia drogowego w mieście Ścinawa
Przedmiotem zamówienia jest wymiana słupów oświetlenia drogowego na terenie miasta Ścinawa stanowiących majątek TAURON Nowe Technologie S.A. wg poniższego zakresu:
a) demontaż 238 szt. istniejących słupów oświetlenia drogowego wraz z ze wszystkimi elementami, urządzeniami zabudowanymi na słupach oświetlenia drogowego,
b) zabudowa 238 szt. nowych słupów oświetlenia drogowego,
c) zabudowa 40 szt. uchwytów flagowym podwójnych montowanych bezinwazyjnie do konstrukcji słupa oświetlenia drogowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) montaż 226 szt. wysięgników pojedynczych na wbudowanych słupach oraz 12 szt. wysięgników podwójnych,
e) przystosowanie 70% dostarczonych słupów oświetlenia drogowego dla potrzeb zasilania iluminacji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego montowanych na wysokości 5,8m,
f) odtworzenie numeracji słupów oświetlenia zewnętrznego (238szt.) w standardzie specjalnej nalepki (zgodnie z wcześniejszą numeracją).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 3405204,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2.
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tymowa
a) Dobudowa oświetlenia na terenie miejscowości Tymowa (słupy aluminiowe, wysięgniki, linia kablowa, oprawa LED).
b) Oprawy mają być wyposażone w gniazdo NEMA 5 pin, zabudowanym w oprawie przez producenta opraw oraz w zasilacze umożliwiające sterowanie w standardzie DALI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 383369,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350008,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350008,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350008,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLT-TIM DARIUSZ RUDNICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151287174

7.3.3) Ulica: Sadowa 22

7.3.4) Miejscowość: Księginice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350008,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525140,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525140,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.