eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek



Og³oszenie z dnia 2022-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9989c3ad-5451-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00409527

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji skarbowej i podleg³ych jednostek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9989c3ad-5451-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale 11 SWZ.
11 i 14 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwane dalej rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale 11 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja w zakresie art. 13 RODO zwi±zana z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: W zwi±zku z rozpoczêciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, i¿ na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. bêd± Pani/Panu przys³ugiwa³y okre¶lone poni¿ej prawa zwi±zane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbê Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie).
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzib± przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl).
2. Wspó³administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister w³a¶ciwy do spraw finansów publicznych z siedzib± przy ul. ¦wiêtokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email: kancelaria@mf.gov.pl).
3. W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê drog± elektroniczn± pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl .
4. IAS w Rzeszowie mo¿e przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w nastêpuj±cych celach:
• postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 1801-ILZ.260.68.2022;
• realizacji zamówienia przez Wykonawcê.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 4, Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym pañstwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 4, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
7. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan bêdzie bra³/a udzia³.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do:
• dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrze¿eniem, ¿e udostêpniane dane osobowe nie mog± ujawniaæ informacji niejawnych, ani naruszaæ tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowi±zany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie;
• sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO
9. W przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.68.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.
Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ I - Dostawa i monta¿ wyposa¿enia sali obs³ugi podatnika w Urzêdzie Skarbowym w Lubaczowie zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci I stanowi±cym Za³±cznik nr 1/I oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ, tj.:
3.1. 3 szt. lady recepcyjnej z cofniêtym frontem - 30 cm,
3.2. szt. lady recepcyjnej z cofniêtym frontem o 13 cm,
3.3.1 szt. biurka na stela¿u metalowym regulowanym,
3.4. 5 szt. kontenera biurowego,
3.5. 1 szt. przystawki przy¶ciennej + 2 nogi aluminiowe,
3.6. 6 szt. przegród pomiêdzy biurkami + ³±czniki,
3.7. 2 szt. przegród pomiêdzy biurkami,
3.8. 5 szt. pó³ek pod klawiaturê,
3.9. 4 szt. szafek pó³otwartych – 3 pó³ki w czê¶ci otwartej,
3.10. 2 szt. szafek pó³otwartych – 1 pó³ka w czê¶ci otwartej,
3.11. 2 szt. rega³ów otwartych,
3.12. 3 szt. os³on wisz±cych,
3.13. 2 szt. os³on stoj±cych na biurko,
3.14. 5 szt. foteli obrotowych dla pracowników,
3.15. 8 szt. krzese³ dla petentów,
3.16. wyposa¿enie k±cika dzieciêcego (stolik czerwony i bia³y, krzese³ko czerwone, bia³e, ró¿owe i niebieskie)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39132100-7 - Szafy na akta

39121100-7 - Biurka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.
Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ II - Dostawa i monta¿ 264 szt. krzese³ tapicerowanych zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci II stanowi±cym Za³±cznik nr 1/II oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzes³a

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.
Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ III -Dostawa foteli obrotowych, niezmontowanych, w opakowaniu dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci III stanowi±cym Za³±cznik nr 1/III oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ, tj.:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach zamówienia dla niniejszej czê¶ci:
3.1. 5 szt. foteli obrotowych typu sonata, przy czym zakres rzeczowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objêtego prawem opcji tj.:
a) 4 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie wiêcej ni¿ 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).
3.2. 395 szt. foteli obrotowych typu stilo, przy czym zakres rzeczowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objêtego prawem opcji tj.:
a) 359 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie wiêcej ni¿ 36 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na dostarczeniu przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dodatkowych mebli wskazanych w lit. b w poszczególnym asortymencie.
2. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych mebli w poszczególnym asortymencie bêdzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla mebli, o których mowa w lit. a. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla mebli dotycz± tak¿e dostawy w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 31.01.2023 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcji mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym, natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 31.01.2023 r.
3.6. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 15 dni od dnia uruchomienia prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w czê¶ci III dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowych w zakresie do¶wiadczenia, tj.: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej dwa zamówienia obejmuj±ce swym zakresem dostawê mebli biurowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ – 50 000 PLN* brutto ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres
zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedstawia zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dzone wg wzoru O¶wiadczenia stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji danego Wykonawcy, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedstawia o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3/A do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, warunek okre¶lony w pkt. 6.2 mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w granicach unormowania w art. 455 ustawy Pzp. Wszystkie zmiany umowy zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy), stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Szczegó³owy sposób z³o¿enia oferty zawarto w rozdziale 14 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W celu ograniczenia liczby wykonawców, w przypadku podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiaj±cy ogranicza liczbê Wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 Wykonawców spe³niaj±cych w najwy¿szym stopniu kryteria oceny ofert okre¶lone w Rozdziale 17 SWZ. W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu jest mniejsza ni¿ 3, Zamawiaj±cy zaprosi wszystkich wykonawców
do negocjacji.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. W zwi±zku z wprowadzon± ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) – Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy wykluczy z postêpowania:
1.1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
1.2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
1.3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
2. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 3 nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1.1-1.3.
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 3 Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
4. Ostateczny termin realizacji w czê¶ci III zamówienia podstawowego wynosi maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 15 dni od dnia uruchomienia prawa opcji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.