eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 478714603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa5c769-2d38-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Usługa zbiorowego żywienia (posiłki profilaktyczne, posiłki dla zatrzymanych) udzielane w ramach odrębnych postępowań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333052

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-064-063-064/2023/KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra w okresie zimowym od listopada do marca w ilości 600 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 29166,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Kamienna Góra w okresie zimowym od listopada do marca w ilości 200 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 4944,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań w okresie zimowym od listopada do marca w ilości 200 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 17222,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Ząbkowice Śląskie w okresie zimowym od listopada do marca w ilości 200 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Dzierżoniów w okresie – posiłki całoroczne w ilości 960 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 6 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Jawor w okresie – posiłki całoroczne w ilości 960 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 7 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Kamienna Góra w okresie – posiłki całoroczne w ilości 960 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23733,33 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 8 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bolków w okresie – posiłki całoroczne w ilości 480 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 13320,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 9 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Kłodzko w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1440 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 39346,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 10 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Ząbkowice Śląskie w okresie – posiłki całoroczne w ilości 960 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 26666,67 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 11 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Zgorzelec w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1440 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 12 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bogatynia w okresie – posiłki całoroczne w ilości 480 posiłków w okresie obowiązywania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23333,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 13 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Pieńsk w okresie – posiłki całoroczne w ilości 480 posiłków w okresie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 17333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Subiekt S.C. Jacek Wyrzykowski, Mariusz Krynicki, Plac Ratuszowy 11, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 6112301075, wartość oferty brutto dla części 1: 18.300,00 zł

Zamawiający działając na mocy art. 226 ust.1 pkt 2 c) odrzucił ofertę Wykonawcy, gdyż nie złożył on w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz innych dokumentów lub oświadczeń.

Zamawiający pismem z dnia 17.08.2023r. działając na mocy art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oświadczenia składanego na mocy art. 125 ust. 1 ustawy i pełnomocnictwa. Wykonawca, będący spółką cywilną, winien złożyć niniejsze oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ) dla każdego wspólnika odrębnie, gdyż wyłącznie wspólnicy posiadają podmiotowość prawną, a nie spółka cywilna sensu stricto. Tym, samym każdy ze wspólników oświadcza, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego. Ponadto Zamawiający wzywał do uzupełnienia pełnomocnictwa, gdyż nie zostało ono podpisane przez mocodawcę, a przez osobę, na którą zostało ono wystawione. Pełnomocnictwo w takiej formie w świetle obowiązujących przepisów jest nieważne. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie uzupełnił oświadczeń z art. 125 ust. 1 ani pełnomocnictwa, tym samym nie wykazał, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.

Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w części 1, gdyż zgodnie z art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska, ul. Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góra, NIP: 6141417952, wartość oferty brutto dla części 2: 4.000,00 zł

Zamawiający działając na mocy art. 226 ust.1 pkt 3 i 4 odrzucił ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.

Oferta firmy: Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska, ul. Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góra, NIP: 6141417952, złożona za pośrednictwem platformazakupowa.pl, została zaszyfrowana, lecz nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dokonał procesu walidacji przedmiotowej oferty korzystając m.in. z narzędzia oferowanego przez Szafir Weryfikująca 2.0.0 (build 684), PWPW Sigillum 1.8.254 oraz https://weryfikacjapodpisu.pl/. Stwierdzono, że oferta nie została opatrzona żadnym podpisem. W programie PWPW Sigillum pojawia się komunikat, iż pliki są niepodpisane lub mają nieprawidłowy podpis. Pozostałe dwa programy nie odczytują żadnego podpisu. W folderze oferty znajduje się także plik xml (XAdES), który wskazuje, iż Wykonawca podjął próbę podpisania niniejszej oferty, jednakże dokonał tego w sposób nieprawidłowy, tym samym programy do walidacji podpisów nie mogą poprawnie zweryfikować podpisu.
Powyższe powoduje, że oświadczenie woli Wykonawcy o złożeniu oferty, nie można uznać za ważne gdyż, jakkolwiek zostało sporządzone w postaci elektronicznej, to nie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z normą z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe skutkuje nieważnością oświadczenia woli Wykonawcy, w zakresie złożenia oferty w postępowaniu oraz koniecznością uznania, że oferta w ogóle nie została złożona z uwagi na nieprawidłową formę tej czynności.
Ustawa nie przewiduje możliwości uzupełnienia wadliwej co do treści lub formy oferty,
jak ma to miejsce w przypadku dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uznał zatem ofertę za niezłożoną, z powodu sporządzenia i przekazania oferty w formie elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Mając na uwadze powyższe oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, tj. : Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska, ul. Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góra, NIP: 6141417952, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.

Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w części 2, gdyż zgodnie z art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 3 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokal pod Bykiem Krzysztof Szczerkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871777894

7.3.3) Ulica: Daleka 5

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 5 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 6 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska, ul. Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góra, NIP: 6141417952, wartość oferty brutto dla części 7: 19.200,00 zł

Zamawiający działając na mocy art. 226 ust.1 pkt 3 i 4 odrzucił ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.

Oferta firmy: Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska, ul. Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góra, NIP: 6141417952, złożona za pośrednictwem platformazakupowa.pl, została zaszyfrowana, lecz nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dokonał procesu walidacji przedmiotowej oferty korzystając m.in. z narzędzia oferowanego przez Szafir Weryfikująca 2.0.0 (build 684), PWPW Sigillum 1.8.254 oraz https://weryfikacjapodpisu.pl/. Stwierdzono, że oferta nie została opatrzona żadnym podpisem. W programie PWPW Sigillum pojawia się komunikat, iż pliki są niepodpisane lub mają nieprawidłowy podpis. Pozostałe dwa programy nie odczytują żadnego podpisu. W folderze oferty znajduje się także plik xml (XAdES), który wskazuje, iż Wykonawca podjął próbę podpisania niniejszej oferty, jednakże dokonał tego w sposób nieprawidłowy, tym samym programy do walidacji podpisów nie mogą poprawnie zweryfikować podpisu.
Powyższe powoduje, że oświadczenie woli Wykonawcy o złożeniu oferty, nie można uznać za ważne gdyż, jakkolwiek zostało sporządzone w postaci elektronicznej, to nie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z normą z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe skutkuje nieważnością oświadczenia woli Wykonawcy, w zakresie złożenia oferty w postępowaniu oraz koniecznością uznania, że oferta w ogóle nie została złożona z uwagi na nieprawidłową formę tej czynności.
Ustawa nie przewiduje możliwości uzupełnienia wadliwej co do treści lub formy oferty,
jak ma to miejsce w przypadku dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uznał zatem ofertę za niezłożoną, z powodu sporządzenia i przekazania oferty w formie elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Mając na uwadze powyższe oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, tj. : Bar „Poezja Smaku” Marta Śliwińska, ul. Lubawska 6, 58-400 Kamienna Góra, NIP: 6141417952, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.

Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w części 7, gdyż zgodnie z art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 8 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raj Smakosza Mariusz Kaczor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831024496

7.3.3) Ulica: Stefana Okrzei 2A

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokal pod Bykiem Krzysztof Szczerkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871777894

7.3.3) Ulica: Daleka 5

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, wartość oferty brutto dla części 11: 36.000,00 zł

Zamawiający działając na mocy art. 226 ust.1 pkt 3 i 4 odrzucił ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.

Oferta firmy: Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, złożona za pośrednictwem platformazakupowa.pl, została zaszyfrowana, lecz nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dokonał procesu walidacji przedmiotowej oferty korzystając m.in. z narzędzia oferowanego przez Szafir Weryfikująca 2.0.0 (build 684), PWPW Sigillum 1.8.254 oraz https://weryfikacjapodpisu.pl/. Stwierdzono, że oferta nie została opatrzona żadnym podpisem. W programie PWPW Sigillum pojawia się komunikat, iż pliki są niepodpisane lub mają nieprawidłowy podpis. Pozostałe dwa programy nie odczytują żadnego podpisu. W folderze oferty znajduje się także plik xml (XAdES), który wskazuje, iż Wykonawca podjął próbę podpisania niniejszej oferty, jednakże dokonał tego w sposób nieprawidłowy, tym samym programy do walidacji podpisów nie mogą poprawnie zweryfikować podpisu.
Powyższe powoduje, że oświadczenie woli Wykonawcy o złożeniu oferty, nie można uznać za ważne gdyż, jakkolwiek zostało sporządzone w postaci elektronicznej, to nie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z normą z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe skutkuje nieważnością oświadczenia woli Wykonawcy, w zakresie złożenia oferty w postępowaniu oraz koniecznością uznania, że oferta w ogóle nie została złożona z uwagi na nieprawidłową formę tej czynności.
Ustawa nie przewiduje możliwości uzupełnienia wadliwej co do treści lub formy oferty,
jak ma to miejsce w przypadku dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uznał zatem ofertę za niezłożoną, z powodu sporządzenia i przekazania oferty w formie elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Mając na uwadze powyższe oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, tj. : Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.

Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w części 11, gdyż zgodnie z art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 12 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.08.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 13 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.