eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup kabin akustycznych w ramach projektu pn. "SGGW - Uczelnia równych szans 2.0"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kabin akustycznych w ramach projektu pn. „SGGW – Uczelnia równych szans 2.0”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_it@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ef0a0b-1225-4702-a37d-bf341db9d66a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup kabin akustycznych w ramach projektu pn. „SGGW – Uczelnia równych szans 2.0”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ef0a0b-1225-4702-a37d-bf341db9d66a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038973/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.41 Zakup kabin akustycznych w ramach projektu pn. „SGGW – Uczelnia równych szans 2.0”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: „SGGW – Uczelnia równych szans 2.0” nr FERS.03.01-IP.08-0137/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus Priorytet 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami Działanie 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CI.250.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem Zamówienia dostawa oraz montaż 2 szt. kabin akustycznych do pomieszczeń Biblioteki Głównej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w ramach projektu pn. „SGGW – Uczelnia równych szans 2.0” nr FERS.03.01-IP.08-0137/24
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zamawiającego (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa).
5. Wizja lokalna:
a) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę przed złożeniem oferty wizji lokalnej.
b) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej:
Wizję lokalną należy zapowiedzieć drogą elektroniczną na adres: przemyslaw_bajgus@sggw.edu.pl z 2-dniowym wyprzedzeniem (należy liczyć dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00). Wykonawca w treści wniosku / zgłoszenia uczestnictwa w wizji lokalnej umieszcza:
a. Nazwę zamówienia
b. Numer sprawy
c. Dane Wykonawcy
c) Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42992200-8 - Komora dźwiękoszczelna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80749,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80749,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80749,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikomax Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282725538

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80749,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.