Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00296128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00307813/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plubliczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8ff5e5-fe3b-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.329.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rewitalizację zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, w tym:
1.1 opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, w tym m.in. decyzji DWKZ oraz decyzji o pozwoleniu na budowę w podziale na 2 etapy robót: etap I w zakresie budynku głównego Palmiarni (budynek nr 2) i przynależnej kotłowni,
etap II w zakresie szklarni (budynek nr 5).
1.2 realizacja robót i nasadzeń na podstawie opracowanej dokumentacji, o której mowa w pkt. 1.1. dla:
a) obiektu głównego Palmiarni (budynek nr 2) w zakresie m.in.:
- wzmocnienia konstrukcji nośnej,
- wymiany pokrycia obiektu na szkło bezpieczne,
- instalacji elektrycznej/ teletechnicznej/multimedialnej,
- wentylacji mechanicznej/grawitacyjnej
- projektu szaty roślinnej (zgodnie z załączonym poglądowym projektem szaty roślinnej, Zamawiający posiada zinwentaryzowane nasadzenia, które Wykonawca może wykorzystać
w docelowym projekcie nasadzenia zieleni),
- wymianie gruntu, nasadzeń / przesadzeń roślinności, w tym palmy Daktylowca kanaryjskiego (FENIKS),
- modernizacji oczka wodnego z wymianą instalacji nawadniającej i filtrującej oraz wymianą tynku,
- praz związanych z balustradą nad oczkiem wodnym, w tym częściowej wymianie stopni i ułożenia nowej faktury tynku,
- miejscowej przebudowy
- odtworzenia historycznego wejścia do obiektu,
- przebudowy ogrodzenia i kostki przed odtworzonym wejściem głównym do obiektu,
b) budynku szklarni (budynek nr 5) w zakresie m.in.:
- opracowania ekspertyzy wzmocnienia konstrukcji nośnej,
- wzmocnienia konstrukcji nośnej,
- wymiany pokrycia obiektu na szkło bezpieczne,
- instalacji elektrycznej / teletechnicznej / multimedialnej,
- instalacji sanitarnej i centralnego ogrzewania,
- wentylacji mechanicznej / grawitacyjnej,
- projektu szaty roślinnej,
- utwardzonego przejścia do szklarni nr 6,
- nasadzenia roślin,
c) budynku węzła CO w zakresie m.in.:
- wymiany pokrycia dachu,
- wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonania glazury na ścianach i podłodze,
- malowania pomieszczeń,
- wykonania schodów wewnętrznych,
- elewacji wraz z odtworzeniem zejścia i wymianą rur spustowych.
1.3. Pełnienie nadzoru autorskiego, konserwatorskiego, przyrodniczego nad realizacją inwestycji.
1.4. Dostawę i montaż tablicy informacyjnej z oznaczeniem słownym i logo Polskiego Ładu. Tablicę należy wykonać zgodnie z wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa
lub z państwowych funduszy celowych oraz ze wzorem przedstawionym w załączeniu
1.5. Przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na użytkowanie wraz z protokołem odbioru prac konserwatorskim bez uwag.
2. Realizacja płatności podzielona na 2 etapy:
1) Etap 1 – wykonanie co najmniej 50% wartości zamówienia,
2) Etap 2 – wykonanie pozostałej części zamówienia (zakończenie realizacji zadania inwestycyjnego)
3. Przedmiot zamówienia opisany został w dokumentach, w tym m.in.:
a) Programie Funkcjonalno – Użytkowym z 2023 r.
b) Programie Funkcjonalno – Użytkowym – część rysunkowa, załączniki, STWiORB;
c) Projekcie szaty roślinnej w zabytkowej Palmiarni w Legnicy - wybrane elementy w części dot. pawilonu nr 2 i nr 5, stanowiącym załącznik do pisma IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;
d) Opisie zabezpieczenia roślin na okres wegetacji i spoczynku podczas prowadzonych prac w Palmiarni z 12.02.2024 r.;
e) Ekspertyzie graminologicznej palmy Daktylowca kanaryjskiego (FENIKS) z 22.12.2023 r.,
stanowiącej załącznik do pisma IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;
f) wytycznych Wydziału Infrastruktury Komunalnej UM Legnica, pisma: IK.7021.9.72.2022.VIII
z 17.10.2023 r., IK.7021.9.72.2022.VIII z 23.11.2023 r., IK.7021.9.72.2022.VIII z 8.02.2024 r.,
IK.7021.7.13.2024.V z 21.02.2024 r.;
g) Inwentaryzacji konstrukcji stalowej Palmiarni wraz z badaniem próbek konstrukcji / Ekspertyzie
wraz z projektem wykonawczym konstrukcji wzmocnienia konstrukcji stalowej z września 2022r.;
h) Projekcie budowlanym z maja 2021 r. Tom 1 i Tom 2 oraz w projekcie wykonawczym obiektów
szklarniowych nr 1, 2, 8 i 9 z lipca 2021 r.;
i) Specyfikacji Warunków Zamówienia.
ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, w tym m.in. decyzji DWKZ i decyzji o pozwoleniu na budowę, która winna zostać uzgodniona z Użytkownikiem – Wydział Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miasta Legnica i przedstawicielem Wydziału Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Legnicy; oraz pełny proces robót budowlanych, z wykonaniem wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych, demontażowych, budowlanych, instalacyjnych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy odpadów, związane z realizacją zadania, zapewnienie nadzorów: autorskiego, konserwatorskiego i przyrodniczego oraz przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z prawomocną decyzją
o pozwoleniu na użytkowanie wraz z protokołem odbioru prac konserwatorskim bez uwag oraz usunięcie wszelkich wad w okresach gwarancji i rękojmi, stanowiących przedmiot zamówienia,
Wykonawca musi zapewnić ochronę drzewostanu/zieleni zgodnie z „Opisem zabezpieczenia roślin na okres wegetacji i spoczynku podczas prowadzenia prac” . Wykonawca musi zapewnić dojazd dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz przestrzegać zachowania zasad bezpieczeństwa np.: zabezpieczyć i wygrodzić miejsca prowadzenia robót i terenu przed dostępem osób trzecich, roznoszeniem się pyłu i kurzu, negatywnym działaniem warunków atmosferycznych,
w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu sąsiedniego, zapewniający bezpieczeństwo użytkowania obiektu sąsiedniego oraz przyległego terenu przez cały okres realizacji inwestycji itp.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w kolejności preferencji: normy krajowe przenoszące normy europejskie, europejskie oceny techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne lub – w przypadku ich braku – normy krajowe, krajowe aprobaty techniczne lub krajowe specyfikacje techniczne dotyczących projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw lub jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane normy krajowe przenoszące normy europejskie, europejskie oceny techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne lub – w przypadku ich braku – normy krajowe, krajowe aprobaty techniczne lub krajowe specyfikacje techniczne dotyczących projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw [Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającą dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.)], patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego- tj. równoważne – art. 101 ust. 4 uPzp,
a zapisom powyższym - każdemu odniesieniu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Obowiązek udowodnienia równoważności każdorazowo leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust.6 ww. ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9091865,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15986925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9091865,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano- Usługowe „USBUD” Lesław Chmielowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911008989
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 7-9
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe - MAZE BIURO PROJEKTOWE Magdalena Retelska, ul. Rzemieślnicza 7-9, 59-220 Legnica
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "USBUD" LESŁAW CHMIELOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "USBUD" LESŁAW CHMIELOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9091865,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Przebudowa 11 lokali mieszkalnych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.