Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00355966/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11509751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb08fb7d-3140-45b8-863d-c72306d0a517
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037822/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem-cysterna z załadunkiem pneumatycznym do kotłowni szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Kutno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.45.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa peletu drzewnego luzem, cysterną z załadunkiem pneumatycznym, do kotłowni szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kutno, w łącznej szacunkowej ilości 250 ton, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem w okresie trwania umowy.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez dyrektorów poszczególnych szkół, w zależności od faktycznego zużycia paliwa.
2. Miejsca dostaw oraz szacowane ilości:
Dostawy będą realizowane do następujących lokalizacji:
a) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Byszewie, ul. Byszew 31, 99-300 Kutno – szacunkowo 80 ton;
b) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegocinie, ul. Strzegocin 4, 99-300 Kutno – szacunkowo 45 ton;
c) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Gołębiewku, ul. Gołębiewek Nowy 54, 99-300 Kutno – szacunkowo 85 ton;
d) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów walk nad Bzurą we Wroczynach, ul. Wroczyny 59A, 99-300 Kutno – szacunkowo 40 ton.
Podane ilości mają charakter szacunkowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich zmniejszenia w zależności od rzeczywistych potrzeb.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Określone, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza pelet o parametrach lepszych od wymaganych, pod warunkiem iż wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
4. Gwarancja i rękojmia za wady:
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady peletu drzewnego zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy.
6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów pojazdów.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
8. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321337,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321337,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekorafit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551978986
7.3.4) Miejscowość: Gnojno 166
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321337,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Przebudowa części pomieszczeń szpitalnych na pracownię badań endoskopowych w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
- ŚRODKI CZYSTOŚCI I ARTYKUŁY GOSPODARCZE.
- GAZY MEDYCZNE
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2szt.) oraz agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania
- Implanty i osprzęt ortopedyczny
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista +handlowiec = mistrz zawodowiec" .
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla typu ekogorszek oraz dostawa pelletu
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I połowie 2026 roku
- Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Dostawa pelletu na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa pelletu drzewnego wraz z jego rozładunkiem przy użyciu HDS do kotłowni Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





