eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SępopolPOPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL poprzez realizację zadania: Modernizacja istniejącego budynku SUW w msc. Stopki



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL poprzez realizację zadania: Modernizacja istniejącego budynku SUW w msc. Stopki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPOPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowość: Sępopol

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7613181

1.5.8.) Numer faksu: 89 6790821

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sepopol@sepopol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sepopol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139153

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL poprzez realizację zadania: Modernizacja istniejącego budynku SUW w msc. Stopki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc25caee-581f-4f09-832f-9fcf824124b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.III.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1235239,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego budynku Stacji Uzdatniania Wody (SUW) o wymiarach 8,5 m x 6,5 m x 4,5 m, zlokalizowanego na działce nr 29/34, obręb 31 Stopki, gmina Sępopol.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.) Modernizację budynku SUW, w tym:
a) wzmocnienie i hydroizolację fundamentów,
b) wymianę pokrycia dachowego ok. 60 m2,
c) wykonanie elewacji budynku ok. 140 m2,
d) docieplenie stropu/dachu oraz ścian zewnętrznych,
e) wykonanie nowej posadzki i ułożenie terakoty ok. 50 m2,
f) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (4 szt. okna + 1 szt. drzwi),
g) naprawę ścian wewnętrznych wraz z malowaniem i ułożenie glazury ok. 100 m2,
h) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i montaż instalacji fotowoltaicznej,
i) zakup agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy min. 50 kVA na podwoziu wraz z wykonaniem przyłącza elektroenergetycznego (eN), który będzie pełnił funkcję rezerwowego źródła zasilania, zapewniającego ciągłość procesów uzdatniania wody i bezpieczeństwo dostaw wody pitnej w sytuacjach awaryjnych.
2) Zagospodarowanie terenu SUW, obejmujące:
a) wykonanie chodnika z kostki brukowej prowadzącego do budynku SUW
(w granicach istniejącego ogrodzenia),
b) wykonanie nowego ogrodzenia SUW ok. 100 mb.,
c) montaż 6 szt. oświetlenia ulicznego solarnego.
3) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych (jeżeli dotyczy).

3. Dane przedstawione w niniejszym zakresie są danymi przybliżonymi i powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę przed rozpoczęciem prac.
W ramach przedmiotowego zadania należy zdemontować istniejące ogrodzenie oraz bramę
i furtkę. Chodnik oraz opaskę wokół budynku SUW wykonać z kostki betonowej o gr. 8 cm wg następującej konstrukcji:
1) podsypka piaskowa – 15 cm,
2) podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm,
3) nawierzchnia z kostki betonowej - 8 cm,
Wokół opasek ułożyć obrzeża betonowe 8 cm x 20 cm x 100cm.
Nowe ogrodzenie SUW wykonać jako systemowe, panelowe z drutów ocynkowanych malowanych fi 5mm. Wysokość ogrodzenia min. 2 m. Słupki ogrodzenia – systemowe stalowe ocynkowane, malowane w rozstawie co 2,5 m. Słupki betonować na głębokość 40 cm. Wykonać należy cokół z krawężników betonowych osadzonych na podsypce betonowej. Brama wjazdowa – dwuskrzydłowa, stalowa malowana, szerokość 4,0 m. Furtka – stalowa o szer. 1,0 m. i wysokości 2 m.
4. Szczegółowy opis zadania przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262522-6 - Roboty murarskie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1076250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1076250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWIECIŃSKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522410484

7.3.3) Ulica: Starzyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1076250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.