Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00320523/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
 - 2025/BZP 00330146/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
 - 2025/BZP 00336035/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Podgórza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000992728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckpodgorza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckpodgorza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83a34763-2f48-4dd6-b0dd-a5fe9f6259081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a34763-2f48-4dd6-b0dd-a5fe9f625908
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie.Postępowanie prowadzone jest w częściach:
a) Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, korytarzy, a także montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane w trakcie dostawy i montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 181239,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie.Postępowanie prowadzone jest w częściach:
a) Część 2 – Sprzęt do druku 3D
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, korytarzy, a także montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane w trakcie dostawy i montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 5361,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie.Postępowanie prowadzone jest w częściach:
a) Część 3 – Dostawa sprzętu serwerowego wraz z montażem i konfiguracją w środowisku informatycznym
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, korytarzy, a także montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane w trakcie dostawy i montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 23695,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie.Postępowanie prowadzone jest w częściach:
a) Część 4 – Dostawa sprzętu multimedialnego
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, korytarzy, a także montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane w trakcie dostawy i montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 37805,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie.Postępowanie prowadzone jest w częściach:
a) Część 5 – Dostawa sprzętu sieciowego wraz z montażem i konfiguracją w środowisku informatycznym
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, korytarzy, a także montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane w trakcie dostawy i montażu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 382556,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:  art. 255 pkt. 2 w zw. z art 266
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1320 z późn. zm.) 
 Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Unieważnienie na tej podstawie może zaistnieć zatem zwłaszcza w sytuacji, gdy wprawdzie chęć udziału w
postępowaniu wyrazi większa liczba wykonawców, lecz w wyniku badania oraz oceny ofert zamawiający
wszystkie z nich zasadnie zdyskwalifikuje poprzez odrzucenie albo gdy oferty zostaną złożone przez
wykonawców niespełniających określonych warunków udziału i podlegają oni wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia, a tym samym złożone przez nich oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 
1 pkt 2 lit. a ustawy pzp. (Gawrońska-Baran Andrzela i in., Prawo zamówień publicznych. Komentarz
aktualizowany).  Ponieważ Zamawiający odrzucił oferty złożone w tej części postępowanie należy unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148903,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210738,36 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8070,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8733,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8474,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Technology and Development Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956238595
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 75
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8474,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21715,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23312,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23312,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: networkers.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677232 55 21
7.3.3) Ulica: Os. Centrum B 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-927
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23312,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 2 w zw. z art. 266
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu.
Unieważnienie na tej podstawie może zaistnieć zatem zwłaszcza w sytuacji, gdy wprawdzie chęć udziału w
postępowaniu wyrazi większa liczba wykonawców, lecz w wyniku badania oraz oceny ofert zamawiający
wszystkie z nich zasadnie zdyskwalifikuje poprzez odrzucenie albo gdy oferty zostaną złożone przez
wykonawców niespełniających określonych warunków udziału i podlegają oni wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia, a tym samym złożone przez nich oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 
1 pkt 2 lit. a ustawy pzp. (Gawrońska-Baran Andrzela i in., Prawo zamówień publicznych. Komentarz
aktualizowany).
Ponieważ oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu wczęści IV zostały
odrzucone Zamawiający unieważnia postępowanie w  części IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29496,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52868,72 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390960,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390960,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390960,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: networkers.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Krakow
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677232 55 21
7.3.3) Ulica: Os. Centrum B 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-927
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390960,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZETARG NIEOGRANICZONY na wyłonienie prawa do lokalu użytkowego przy ul. PACHOŃSKIEGO 14A/44a o pow. użytkowej 39,00 m2
 - "Dostawa sprzętu komputerowego dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
 - Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie zintegrowanego spektrometru umożliwiającego pomiary absorpcji przejściowej stanów elektronowych metodą nanosekundowej laserowej fotolizy błyskowej.
 - ZP.122.2025 - Dostawa telefonii IP
 - Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A.
 - Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
 
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego i elektronicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lutomiersk
 - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
 
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





