Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim z windą dofinansowane z programu PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Ośrodek Wsparcia "Kalina"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386933801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kalinowszczyzna, 84
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-201
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sowkalina.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: biuletyn.lublin.eu/sow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim z windą dofinansowane z programu PFRON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a91a04ae-7bff-4980-9162-fe5f4e096140
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058577/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózku inwalidzkim z windą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a91a04ae-7bff-4980-9162-fe5f4e0961403.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1. Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamówienia.gov.pl;
2. ePuapu, który dostępny jest pod adresem https://epuap.gov.pl;
3. poczty elektronicznej pod adresem poczta@sowkalina.lublin.eu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji i korzystania z platformy zawarte są w Interaktywnej Instrukcji dostępne na stronie e-zamówienia w zakładce https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (zwane dalej RODO) informujemy, że :
2. Administratorem Państwa danych osobowych, jest Środowiskowy Ośrodek Wsparcia „Kalina” w Lublinie, przy ul. Kalinowszczyzna 84, 20-201 Lublin, reprezentowany przez Kierownika Ośrodka.
3. Administrator powołał w swojej strukturze Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych e-mail: iod@sowkalina.lublin.eu, kierując korespondencję w formie tradycyjnej na adres Administratora lub tel. 81 466 55 93.
4. Dane osobowe przetwarzane będą w celu: realizacji i rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 6 ust 1 lit. c RODO) wynikającym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Odbiorcami Państwa danych będą podmioty, którym Administrator jest zobowiązany udostępnić dokumentację postępowania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy oraz podmioty, które przetwarzają dane w imieniu Administratora danych na podstawie zawartych umów.
7. W związku z udziałem w postępowaniu mają Państwo prawo lub uprawnienie do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, o których mowa w art. 15 RODO;
b) żądania w zakresie sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia, o których mowa w art. 16 RODO.;
c) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
8. Niezależnie od wyżej wymienionych praw i uprawnień możecie Państwo w dowolnym momencie: wnieść skargę do Prezesa UODO z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2,00-193 Warszawa, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych, w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
11. Nie przysługuje Państwu:
a) Prawo do usunięcia danych osobowych, o których mowa w art. 17 RODO;
b) Prawo sprzeciwu na podstawie art. 21, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzani Państwa danych osobowych jest art.6 RODO.
12. Administrator danych przypomina Oferentom o obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Administratorowi danych w związku z prowadzonym postępowaniem i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jeden punkt z art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.260.1.2025.AR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim z windą dofinansowane z programu PFRON "Wyrównywanie różnic między regionami III" w obszarach B i D.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmuje do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta spełnia wymagania formalne określone niniejszą specyfikacją;
2) oferta została złożona w określony sposób przez Zamawiającego w terminie określonym w SWZ;
3) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 112 ustawy, w zakresie:• Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
• Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
• Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, zawarty w art. 112 ustawy, w zakresie:
* Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach lub jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na sprzedaży i dostawie nowego samochodu przystosowanego do osób niepełnosprawnych.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Składane na wezwanie zamawiającego:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; wykonawca wykaże co najmniej 2 zamówienia polegające na sprzedaży i dostawie nowego samochodu przystosowanego do osób niepełnosprawnych.
2) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych.
Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (zgodnie z §13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z art. 106 ust 1 ustawy Pzp – w postaci wypełnionej specyfikacji technicznej oferowanego samochodu stanowiącej część oferty- na potwierdzenie, że oferowany przedmiot spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 3). Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w przedmiotowych środków dowodowych (wypełnionej tabeli) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Specyfikacja techniczna oferowanego samochodu stanowiąca część oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku realizacji zamówienia przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy przedstawiają kopię umowy regulującą ich współpracę. Niedostarczenie tych dokumentów będzie traktowane jako uchylanie się od zawarcia umowy. W przypadku uchylania się od zawarcia umowy przez Wykonawcę Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert z pośród ofert pozostałych Wykonawców i wybrać najkorzystniejszą albo unieważnić postępowanie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje na platformie e – zamówienia, poprzez zalogowanie się do strony. W celu złożenia oferty, należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę „Oferty/wnioski” i kliknąć przycisk „Złóż ofertę”. Szczegółowe Interaktywnej Instrukcji dostępne na stronie e-zamówienia w zakładce https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ s.15 Instrukcji.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-13
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa odczynników do badań pozaustrojowych
- RDW w Parczewie: Remont pomieszczeń wiaty socjalno - magazynowej Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim
- Dostawa samochodu osobowego o napędzie silnikowym typu hatchback/sedan wraz z pełnym pakietem ubezpieczeń
- Przygotowanie, obsługa i przeprowadzenie szkoleń z zakresu dronów i modelowania 3D
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery Lubelskiej z podziałem na części
- 2. Dostawa środków piorących i asortymentu na użytek Pralni
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bus dla Gminy Czerniejewo". Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach obszaru D "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Dostawa samochodu osobowego pickup dla Nadleśnictwa Ujsoły.
- SPRZEDAŻ I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO NA POTRZEBY ARESZTU ŚLEDCZEGO W SZCZECINIE
- Zakup samochodu osobowego do Klubu Seniora w Strzyżowie
- Dostawa samochodów osobowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuratury Rejonowej w Opocznie
- "Zakup mikrobusa 9-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu".
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.