eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie gminy Sulechów w sezonie zimowym 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie gminy Sulechów
w sezonie zimowym 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a78a983-8267-48a4-84d5-8677bbf2ae2a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie gminy Sulechów
w sezonie zimowym 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a78a983-8267-48a4-84d5-8677bbf2ae2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025836/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPW.271.30.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg
pozostających w zarządzie gminy Sulechów w sezonie zimowym 2025-2026.
1.2. Zakres usług obejmuje:
1) czuwanie – tzn. odpłatną pełną dyspozycyjność sprzętu i pracowników do podjęcia usług
zimowego utrzymania dróg i ulic oraz pełnienie całodobowych dyżurów dyspozytorskich,
2) całodobowe odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na odcinku od węzła Sulechów przy
trasie S-3 do granicy gminy Sulechów z gminą Świebodzin (były przebieg drogi krajowej nr 3), o łącznej długości ok. 9,6 km, poprzez odpłużanie jezdni na całej długości i szerokości z pozostawieniem śniegu na poboczu oraz posypywanie jezdni na całej długości i szerokości przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym,
3) całodobowe:
4) odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej z nawierzchni dróg utwardzonych na terenie miasta Sulechów i z wydzielonych odcinków dróg we wsiach Krężoły, Cigacice, Górki Małe, Brzezie k. Sulechowa, Kruszyna, Kalsk, Nowy Świat, Obłotne oraz drogi łączącej wsie Nowy Świat i Górzykowo, o łącznej długości ok. 50,6 km, poprzez odśnieżanie jezdni na całej długości i szerokości oraz posypywanie jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym,
5) odśnieżanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Sulechów i wydzielonych odcinków na terenie wsi, o łącznej długości ok. 2,0 km,
6) interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej z nawierzchni dróg poprzez odpłużanie jezdni na całej długości i szerokości oraz posypywanie jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym dróg na terenie gminy Sulechów.
1.3. Wykonawca w uzasadnionych przypadkach, wyłącznie po uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, dla zakresu usług opisanych w ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2, 3 lit. a i 4 powyżej, może zastosować w miejsce posypywania jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym posypywanie jezdni kruszywem uszorstniającym (tj. mieszanką soli i piasku w stosunku 1:1) lub piaskiem.
1.4. Jezdnia musi być odpłużana, polewana roztworem wodno – solnym lub posypywana mieszanką soli z piaskiem, względnie posypywana piaskiem na całej długości i szerokości.
1.5. Luźny śnieg i zaspy oraz śliskość i lokalne utrudnienia dla samochodów mogą występować do
4 godzin po ustaniu opadów.
1.6. Wykonawca dostarczy materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i własnym transportem.
1.7. Szczegółowy wykaz odcinków dróg gminnych na terenie gminy Sulechów objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2025 – 2026 określa załącznik do SWZ.
1.8. Zamawiający zastrzega, że łączna wartość netto za usługę czuwania nie może być wyższa niż 35% łącznej wartości netto za usługę całodobowego usuwania śliskości zimowej i całodobowego odpłużania tj. za zakres usług zimowego utrzymania dróg opisany w ppkt 1.2.2) i 1.2.3) powyżej.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 projektu umowy, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807).
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398319,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431064,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398319,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo- Budowlane BUDMIL Ryszard Kiefert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970047312

7.3.3) Ulica: ul. Stary Kisielin – Dojazdowa 50

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-002

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398319,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 151 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.