Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344064/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Pyrzycach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-ias-szczecin/demand/223265/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Pyrzycach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-875e2fbb-79e2-4551-8429-08d24adf8245
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00654687/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych obiektów KAS woj. zachodniopomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Pyrzycach ul. 1 Maja 16.
2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzić będzie:
- sporządzenie projektu architektoniczno-budowlanego uwzględniającego wszystkie niezbędne branże;
- sporządzenie projektu technicznego wielobranżowego z podziałem na branże;
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż;
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego z podziałem na branże;
- informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- pozyskanie wymaganych warunków, pozwoleń, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania opracowań;
- zgłoszenie wykonania robót budowlanych do organ administracji architektoniczno-budowlanej;
- złożenie wniosku o wydanie decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, o ile okaże się wymagane;
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
2) Podstawowe prace remontowe z zakresie:
2.1.) Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty demontażowe,
- wymianę elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody,
- wznoszenie nowych ścian wewnętrznych,
- wznoszenie nowych przegród/montaż ścianek systemowych,
- zamurowanie przebić i przejść po starych instalacjach,
- roboty izolacyjne,
- roboty posadzkowe,
- wymiana drzwi wewnętrznych,
- montaż nowych drzwi z samozamykaczem (w toalecie dla niepełnosprawnych),
- malowanie, dopasowanie i regulacja stolarki okiennej,
- tynkowanie, gładzenie i malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie obudów z płyt gipsowo-kartonowych,
- układanie okładziny z płytek ceramicznych,
- montaż sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych (w toaleta nr 209),
- roboty malarskie,
- wyposażenie w akcesoria łazienkowe.
2.2.) Instalacje sanitarne:
- wymiana pionów i poziomów kanalizacyjnych,
- wymiana pionów i poziomów wody zimnej,
- wymiana instalacji oraz podejść wodno-kanalizacyjnych,
- wymiana urządzeń sanitarnych (biały montaż),
- wymiana grzejnika wraz z zaworem termostatycznym
- montaż wentylatorów łazienkowych zintegrowanych z włącznikiem oświetlenia,
- montaż instalacji wentylacji typu SPIRO oraz anemostatów nawiewnych/wywiewnych.
2.3.) Instalacyjne elektryczne:
- wymiana osprzętu elektrycznego wraz z niezbędną rozbudową instalacji elektrycznej
- dostosowaną do nowego podziału pomieszczeń oraz planowanego wyposażenia,
- montaż opraw oświetleniowych LED z czujkami ruchu,
- montaż oświetlenia awaryjnego,
- przygotowanie instalacji do montażu suszarek do rąk,
- montaż osprzętu elektrycznego.
- montaż przycisków alarmowych akustyczno-świetlnych (toaleta dla niepełnosprawnych).
2.4.) Roboty towarzyszące, sprawdzenia i odbiory.
Szczegółowe informacje znajdują się w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321364682
7.3.3) Ulica: Rugiańskiej 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-653
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





