Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350148/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wywozu odpadów stałych z Aresztu Śledczego w Poznaniu, Oddziału Zewnętrznego w Poznaniu oraz Magazynów w Baranowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_poznan@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie kary tymczasowego aresztowania w celu zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania karnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wywozu odpadów stałych z Aresztu Śledczego w Poznaniu, Oddziału Zewnętrznego w Poznaniu oraz Magazynów w Baranowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c77ef95a-2250-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00275100/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Stała usługa wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z Aresztu Śledczego w Poznaniu i Oddziałów Zewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U.3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów stałych z Aresztu Śledczego w Poznaniu, Oddziału Zewnętrznego w Poznaniu oraz Magazynów w Baranowie. Szczegółowy zakres i warunki zostały opisane w SWZ i formularzu ofertowym.
Zamówienia obejmuje:
1. Odpady komunalne (niesegregowane) odbierane w pojemnikach nie większych niż 8 m³ (200301) - ilość: 656 m³;
2. Odpady komunalne (niesegregowane) odbierane w pojemnikach nie większych niż 1,1 m³ (200301) - ilość: 11 m³;
3. Odpady komunalne (segregowane) odbierane w pojemnikach nie większych niż 1,1 m³ (150101,150102, 150107) - ilość: 195,8 m ³;
4. Odpady komunalne zmieszane z betonu i gruzu odbierane w pojemnikach nie większych niż 6 m ³ (170107) - ilość: 90 m³.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188960,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190515,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188960,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Sanitech Poznań Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790002220
7.3.3) Ulica: Górecka 104
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-483
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188960,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 32/25 Usługa odbioru odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbioru odpadów komunalnych segregowanych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ kategorii 3) w 2026 roku z kompleksów znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





