eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Realizacja robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. "Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów" oraz "Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów” oraz „Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f42cf7c3-10d5-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów” oraz „Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f42cf7c3-10d5-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 "Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów" oraz "Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zadania inwestycyjnego pn. „Osiedlowy ogród na Pruślinie dla małych i dużych artystów” wykonane zostanie doposażenie obiektu w elementy małej architektury przeznaczone do wypoczynku i rekreacji. Ponadto planuje się doposażyć teren w dwie latarnie, kamerę monitoringu, system nawadniania. W ramach robót przewiduje się niwelacje części obszaru, wykonanie nawierzchni utwardzonych (scena, chodnik i podjazd), a także nawierzchni bezpiecznej z piasku.
2. W ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ogród na Pruślinie zaprasza seniorów” wykonana zostanie nawierzchnia wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych oraz siłownia zewnętrzna.
3. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Ekologiczna, działka nr: 49/5, obręb 0207.
4. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7,
2) Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 8,
3) Projekt techniczny instalacje elektryczne – załącznik nr 9,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura krajobrazu – załącznik nr 10,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacje elektryczne – załącznik nr 11,
6) Przedmiar robót – załącznik nr 12,
7) Przedmiar robót – załącznik nr 13.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie
na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu zagospodarowania terenu, projektu technicznego instalacji elektrycznych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
5. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2) Wykonawca w okresie realizacji robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą prace związane z przygotowanym terenu pod inwestycję, prace związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonaniem sceny, chodnika, podjazdu, siłowni zewnętrznej, elementów placu zabaw oraz różnych nawierzchni. Przewidziane roboty budowlane wzajemnie się uzupełniają poprzez właściwą koordynację, dzięki której możliwa jest prawidłowa realizacja zamówienia. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodowało to nadmiernych komplikacji oraz błędów w realizacji zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
6) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
a) budowlane polegające na wykonaniu niwelacji terenu, pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz wykonaniu różnego rodzaju nawierzchni,
b) elektryczne polegające na wykonaniu instalacji elektroenergetycznej, instalacji oświetleniowej i instalacji monitoringu,
c) sanitarne polegające na wykonaniu instalacji nawodnienia.
7) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317607,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333822,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317607,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Tomczak Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222517936

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace elektryczne, wykonanie instalacji podlewania


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317607,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.