eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTAWA WÓZKA DO TRANSPORTU ROV UKWIAŁ WRAZ Z SYSTEMEM PODNOŚNYM DLA ŁADUNKU TOCZEK A.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTAWA WÓZKA DO TRANSPORTU ROV UKWIAŁ WRAZ Z SYSTEMEM PODNOŚNYM DLA ŁADUNKU TOCZEK A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Steyera 28

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 261242581

1.5.8.) Numer faksu: kpw.zp@ron.mil.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE I DOSTAWA WÓZKA DO TRANSPORTU ROV UKWIAŁ WRAZ Z SYSTEMEM PODNOŚNYM DLA ŁADUNKU TOCZEK A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8283c941-bb4c-41a2-97ea-b6c42b2548b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052008/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa wózka do transportu ROV Ukwiał wraz z systemem podnośnym dla ładunku TOCZEK A.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokładnie opisano w Rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w Rozdziale V SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w Rozdziale V SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/KPW/BM/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa wózka do transportu ROV Ukwiał wraz z systemem podnośnym dla ładunku Toczek A” Zamówienie należy wykonać w oparciu o „Specyfikację techniczną” stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryteriami:
a) cena brutto oferty - 60 %
b) termin realizacji zamówienia - 40%
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać
wg następującej zasady:

PS = PC + PT
gdzie:
PS – sumaryczna ilość punktów badanej oferty
PC – cena ofertowa brutto
PT – termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zamawiający w kryterium PC „cena” przyzna punkty wg następującej zasady:

najniższa cena ofertowa brutto
PC = –––––––––––––––––––––––––––– x 100 x 0,60
cena brutto badanej oferty

Zamawiający w kryterium PT „termin realizacji zamówienia” przyzna punkty według następującej zasady:
1) termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 28.11.2025 r. – Zamawiający przyzna 10 pkt
2) termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 21.11.2025 r. – Zamawiający przyzna 20 pkt
3) termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 14.11.2025 r. – Zamawiający przyzna 30 pkt
4) termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 07.11.2025 r. – Zamawiający przyzna 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej – zgodnie z Rozdziałem IX pkt 10 ppkt 1) SWZ.
Na spełnianie
1) w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Dokumenty powinny zostać podpisane (za zgodność z oryginałem) podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym (e-dowód).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Na wykluczenie
NIE DOTYCZY
Na spełnianie
1) w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Dokumenty powinny zostać podpisane (za zgodność z oryginałem) podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym (e-dowód).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Na wykluczenie
NIE DOTYCZY
Na spełnianie
1) w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Dokumenty powinny zostać podpisane (za zgodność z oryginałem) podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym (e-dowód).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania, Zamawiający żąda:
1) certyfikat potwierdzający, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001:2015 w zakresie przedmiotu zamówienia, KONSORCJUM – ww. dokument składa co najmniej jeden z członków.
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz
z ofertą !

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia – art. 107 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1
do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie - załącznik nr 3 do SWZ,
2) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców
(tzw. konsorcja lub spółki cywilne) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu oferty oświadczenie , które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Planie rzeczowo-finansowym na dany rok budżetowy,
2) zmiany treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy,
3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.