Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370682/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w budynku Gmachu Głównego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl/centrum-zp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w budynku Gmachu Głównego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12413f41-2d3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont instalcji wentylacji w Sali wykładowej 365 w budynku Gmachu Glównego PG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/114/001/R/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 491779,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146779,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w
budynku Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej
2. Zakres prac:
2.1. Przedmiotowym zakresem prac jest rozprowadzenie instalacji wentylacji mechanicznej oraz
zawieszenie sufitu z gotowych płyt akustycznych w sali audytoryjnej 365. Dodatkowo
wymiana sterowania systemem wentylacji mechanicznej w bloku E Gmachu Głównego
Politechniki Gdańskiej.
Część instalacji wentylacji mechanicznej odpowiadającej za salę audytoryjną 365, należy
wykonać wg opracowania wariantowego „Remont kapitalny sal audytoryjnych nr 264 i nr
462 oraz instalacji wentylacji mechanicznej sal w bloku E Gmachu Głównego Politechniki
Gdańskiej przy ul. G. Narutowicza 11/12 w Gdańsku- Wrzeszczu oraz sprawowanie nadzoru
autorskiego nad realizacja robót budowlanych objętych sporządzona dokumentacją.”
uwzględniają poniższe zmiany:
● zastosowanie skrzynek rozprężnych z izolacją akustyczną i przepustnicą
jednopłaszczyznową oraz
- nawiewnikiem wirowym na nawiewie
- anemostatem wywiewnym na wyciągu
● nowej lokalizacji instalacji oraz elementów nawiewno-wywiewnych wg załącznika nr 3.
Sterowanie instalacją wentylacji mechanicznej należy wykonać tak, aby możliwa była regulacja
stężenia zawartości dwutlenku węgla w poszczególnych salach audytoryjnych. W ramach
wykonania sterowania należy przewidzieć cztery strefy sal 167, 264, 365 oraz 462. Z poziomu
rozdzielnicy zasilająco-sterującej (RZS) będzie możliwość zadania minimalnej wartości
dostarczanego strumienia powietrza (np. 40%), zadanej temperatury oraz oczekiwanego
stężenia zawartości CO2 dla poszczególnych stref. Automatyka w oparciu o sygnały z
przetworników CO2 z odczytem temperatury będzie sterować przepustnicami
wielopłaszczyznowymi i/lub regulatorami zmiennego przepływu. W celu precyzyjniejszej
regulacji strumienia powietrza w sali audytoryjnej 365 przewiduje się zastosowanie regulatorów
zmiennego przepływu (VAV), które zastąpią pierwotnie zaprojektowane przepustnice
wielopłaszczyznowe. Odczyt oparty będzie o dwa przetworniki CO2 i T wg określonej lokalizacji
na rzucie w załączniku nr 3. Okablowanie w salach 264 oraz 462 należy podłączyć do
istniejącej AKPiA. Okablowanie dla sali 167 należy doprowadzić z zapasem w zbliżonej
lokalizacji dla AKPiA sali 365. Schemat funkcjonalny automatyki przedstawiono w załączniku
nr 6.
Wyspy sufitowe (bezramowe) zastosowane w sali audytoryjnej 365 mają służyć do pochłaniania
fal dźwiękowych padających na nie z obu stron. Rozwiązanie to zapewni najwyższy poziom
dźwiękochłonności zmniejszając pogłos w sali. Pozwoli to zapobiec powstawaniu echa
zapewniając odpowiedni optymalny komfort akustyczny. Rozmieszczenie płyt z wełny
mineralnej przedstawiono na załączniku nr 7.
2.2. Roboty należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników
budynków. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia
zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
2.3. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb
Wykonawcy.
3. Kolejność przebiegu robót
3.1 Dla części wykonawczej
● Roboty przygotowawcze: o zabezpieczenie sprzętów i pomieszczeń przed uszkodzeniem,
zapyleniem, zalaniem, itp.,
- demontaże itd.,
- przygotowania odpowiednio ścian, sufitów, dachu do montażu urządzeń,
- wykonanie przewiertów (przepusty), bruzdowania na potrzeby wykonania instalacji,
- zakup i dostarczenie wszystkich potrzebnych elementów wentylacji zgodnie z opracowaną
dokumentacją.
● Roboty montażowe o montaż projektowanych instalacji i urządzeń wg. opracowanej
dokumentacji.
● Odbiory częściowe o odbiór prac montażowych,
- wykonanie próby szczelności instalacji,
- wykonanie pomiarów instalacji wentylacji.
● Uruchomienie instalacji o rozruch urządzeń, próby,
- ustawienie harmonogramów pracy itd.,
● Prace odtworzeniowe i porządkowe
● Odbiór końcowy o odbiór wykonanych robót,
- przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3.2. Uwarunkowania przedmiotu zamówienia
3.2.1. Uwarunkowania własnościowe
Zamawiający oświadcza, że ma prawo do dysponowania nieruchomością, na której
przewidziano realizację robót w budynku Gmach Główny nr 1 Politechniki Gdańskiej; ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk działka nr 403 obręb 55, Gdańsk.
3.2.2. Etapowanie
ETAP I – Roboty montażowe o rozpoczęcie etapu I zostanie poprzedzone przekazaniem
placu budowy wykonawcy,
- wykonanie zakresu projektu,
- przekazanie dokumentacji powykonawczej,
- zakończenie etapu I uznaje się przekazanie Zamawiającemu dokumentacji
powykonawczej oraz odbiór wykonanych robót przekazanie instalacji do
eksploatacji.
ETAP II – Okres gwarancji i rękojmi, rozpoczęcie etapu – po podpisaniu przez
Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
- usuwanie wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi,
4. Szczegółowy zakres prac opisany został w:
1/ Opisie przedmiotu zamówienia, Branża Sanitarna pn. „Remont instalacji
wentylacji Sali wykładowej 365 w budynku Gmachu Głównego Politechniki
Gdańskiej” wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 – Projekt Wykonawczy Budowlany branży sanitarnej pt: „Remont
kapitalny sal audytoryjnych nr 264 i nr 462 oraz instalacji wentylacji mechanicznej sal w
bloku E Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej przy ul. G. Narutowicza 11/12 w
Gdańsku- Wrzeszczu oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacja robót
budowlanych objętych sporządzoną dokumentacją.”
b) Załącznik nr 2 – Opracowanie Wariantowe Projektu Wykonawczo-Budowlanego branży
sanitarnej pt: „Remont kapitalny sal audytoryjnych nr 264 i nr 462 oraz instalacji
wentylacji mechanicznej sal w bloku E Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej przy
ul. G. Narutowicza 11/12 w Gdańsku- Wrzeszczu oraz sprawowanie nadzoru
autorskiego nad realizacją robót budowlanych objętych sporządzona dokumentacją.”
c) Załącznik nr 3 – Rysunek wentylacji mechanicznej sali audytoryjnej 365
d) Załącznik nr 4 – ST.---_Wytyczne do wykonawstwa sieci, instalacji i
urządzeń_rev_2023-05-19.
e) Załącznik nr 5 – Wytyczne do sporządzania dokumentacji odbiorowej. Centrum
Techniczne Politechniki Gdańskie ST.---_Zakres i forma dokumentacji
odbiorowej_rev_2023-05-08.
f) Załącznik nr 6 – Schemat Funkcjonalny Automatyki instalacji wentylacji bloku E
g) Załącznik nr 7 – Rysunek sufitu w sali audytoryjnej 365
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
42512300-1 - Układy HVAC
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862308632
7.3.3) Ulica: Dębowa 17
7.3.4) Miejscowość: Dobrzewino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-208
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 66/TP/2025 dostawa elementów membranowych (membrany cienkowarstwowe spiralne) , Fortilife CR100, do instalacji odwróconej osmozy firmy HAASE Energietechnik AG.
- 68/TP/2025 Sukcesywne dostawy drutu do pras belujących.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i sprzętu pomiarowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Budowa budynku na potrzeby Punktu Zgłoszeniowo-Koordynacyjnego Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 15/2025
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Wyposażenie sali oraz zakup i montaż klimatyzatorów dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





