eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w budynku Gmachu Głównego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w budynku Gmachu Głównego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl/centrum-zp

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w budynku Gmachu Głównego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12413f41-2d3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont instalcji wentylacji w Sali wykładowej 365 w budynku Gmachu Glównego PG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/114/001/R/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 491779,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146779,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w
budynku Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej

2. Zakres prac:
2.1. Przedmiotowym zakresem prac jest rozprowadzenie instalacji wentylacji mechanicznej oraz
zawieszenie sufitu z gotowych płyt akustycznych w sali audytoryjnej 365. Dodatkowo
wymiana sterowania systemem wentylacji mechanicznej w bloku E Gmachu Głównego
Politechniki Gdańskiej.
Część instalacji wentylacji mechanicznej odpowiadającej za salę audytoryjną 365, należy
wykonać wg opracowania wariantowego „Remont kapitalny sal audytoryjnych nr 264 i nr
462 oraz instalacji wentylacji mechanicznej sal w bloku E Gmachu Głównego Politechniki
Gdańskiej przy ul. G. Narutowicza 11/12 w Gdańsku- Wrzeszczu oraz sprawowanie nadzoru
autorskiego nad realizacja robót budowlanych objętych sporządzona dokumentacją.”
uwzględniają poniższe zmiany:
● zastosowanie skrzynek rozprężnych z izolacją akustyczną i przepustnicą
jednopłaszczyznową oraz
- nawiewnikiem wirowym na nawiewie
- anemostatem wywiewnym na wyciągu

● nowej lokalizacji instalacji oraz elementów nawiewno-wywiewnych wg załącznika nr 3.

Sterowanie instalacją wentylacji mechanicznej należy wykonać tak, aby możliwa była regulacja
stężenia zawartości dwutlenku węgla w poszczególnych salach audytoryjnych. W ramach
wykonania sterowania należy przewidzieć cztery strefy sal 167, 264, 365 oraz 462. Z poziomu
rozdzielnicy zasilająco-sterującej (RZS) będzie możliwość zadania minimalnej wartości
dostarczanego strumienia powietrza (np. 40%), zadanej temperatury oraz oczekiwanego
stężenia zawartości CO2 dla poszczególnych stref. Automatyka w oparciu o sygnały z
przetworników CO2 z odczytem temperatury będzie sterować przepustnicami
wielopłaszczyznowymi i/lub regulatorami zmiennego przepływu. W celu precyzyjniejszej
regulacji strumienia powietrza w sali audytoryjnej 365 przewiduje się zastosowanie regulatorów
zmiennego przepływu (VAV), które zastąpią pierwotnie zaprojektowane przepustnice
wielopłaszczyznowe. Odczyt oparty będzie o dwa przetworniki CO2 i T wg określonej lokalizacji
na rzucie w załączniku nr 3. Okablowanie w salach 264 oraz 462 należy podłączyć do
istniejącej AKPiA. Okablowanie dla sali 167 należy doprowadzić z zapasem w zbliżonej
lokalizacji dla AKPiA sali 365. Schemat funkcjonalny automatyki przedstawiono w załączniku
nr 6.
Wyspy sufitowe (bezramowe) zastosowane w sali audytoryjnej 365 mają służyć do pochłaniania
fal dźwiękowych padających na nie z obu stron. Rozwiązanie to zapewni najwyższy poziom
dźwiękochłonności zmniejszając pogłos w sali. Pozwoli to zapobiec powstawaniu echa
zapewniając odpowiedni optymalny komfort akustyczny. Rozmieszczenie płyt z wełny
mineralnej przedstawiono na załączniku nr 7.

2.2. Roboty należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla użytkowników
budynków. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń celem ograniczenia
zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
2.3. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb
Wykonawcy.
3. Kolejność przebiegu robót
3.1 Dla części wykonawczej
● Roboty przygotowawcze: o zabezpieczenie sprzętów i pomieszczeń przed uszkodzeniem,
zapyleniem, zalaniem, itp.,
- demontaże itd.,
- przygotowania odpowiednio ścian, sufitów, dachu do montażu urządzeń,
- wykonanie przewiertów (przepusty), bruzdowania na potrzeby wykonania instalacji,
- zakup i dostarczenie wszystkich potrzebnych elementów wentylacji zgodnie z opracowaną
dokumentacją.

● Roboty montażowe o montaż projektowanych instalacji i urządzeń wg. opracowanej
dokumentacji.
● Odbiory częściowe o odbiór prac montażowych,
- wykonanie próby szczelności instalacji,
- wykonanie pomiarów instalacji wentylacji.
● Uruchomienie instalacji o rozruch urządzeń, próby,
- ustawienie harmonogramów pracy itd.,
● Prace odtworzeniowe i porządkowe
● Odbiór końcowy o odbiór wykonanych robót,
- przekazanie dokumentacji powykonawczej.
3.2. Uwarunkowania przedmiotu zamówienia
3.2.1. Uwarunkowania własnościowe

Zamawiający oświadcza, że ma prawo do dysponowania nieruchomością, na której
przewidziano realizację robót w budynku Gmach Główny nr 1 Politechniki Gdańskiej; ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk działka nr 403 obręb 55, Gdańsk.
3.2.2. Etapowanie
ETAP I – Roboty montażowe o rozpoczęcie etapu I zostanie poprzedzone przekazaniem
placu budowy wykonawcy,
- wykonanie zakresu projektu,
- przekazanie dokumentacji powykonawczej,
- zakończenie etapu I uznaje się przekazanie Zamawiającemu dokumentacji
powykonawczej oraz odbiór wykonanych robót przekazanie instalacji do
eksploatacji.

ETAP II – Okres gwarancji i rękojmi, rozpoczęcie etapu – po podpisaniu przez
Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
- usuwanie wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi,
4. Szczegółowy zakres prac opisany został w:
1/ Opisie przedmiotu zamówienia, Branża Sanitarna pn. „Remont instalacji
wentylacji Sali wykładowej 365 w budynku Gmachu Głównego Politechniki
Gdańskiej” wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 – Projekt Wykonawczy Budowlany branży sanitarnej pt: „Remont
kapitalny sal audytoryjnych nr 264 i nr 462 oraz instalacji wentylacji mechanicznej sal w
bloku E Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej przy ul. G. Narutowicza 11/12 w
Gdańsku- Wrzeszczu oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacja robót
budowlanych objętych sporządzoną dokumentacją.”
b) Załącznik nr 2 – Opracowanie Wariantowe Projektu Wykonawczo-Budowlanego branży
sanitarnej pt: „Remont kapitalny sal audytoryjnych nr 264 i nr 462 oraz instalacji
wentylacji mechanicznej sal w bloku E Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej przy
ul. G. Narutowicza 11/12 w Gdańsku- Wrzeszczu oraz sprawowanie nadzoru
autorskiego nad realizacją robót budowlanych objętych sporządzona dokumentacją.”
c) Załącznik nr 3 – Rysunek wentylacji mechanicznej sali audytoryjnej 365
d) Załącznik nr 4 – ST.---_Wytyczne do wykonawstwa sieci, instalacji i
urządzeń_rev_2023-05-19.
e) Załącznik nr 5 – Wytyczne do sporządzania dokumentacji odbiorowej. Centrum
Techniczne Politechniki Gdańskie ST.---_Zakres i forma dokumentacji
odbiorowej_rev_2023-05-08.
f) Załącznik nr 6 – Schemat Funkcjonalny Automatyki instalacji wentylacji bloku E
g) Załącznik nr 7 – Rysunek sufitu w sali audytoryjnej 365

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

42512300-1 - Układy HVAC

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862308632

7.3.3) Ulica: Dębowa 17

7.3.4) Miejscowość: Dobrzewino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.