Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317663/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00330946/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZSS.DRIVER-C.1.2025 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Driver C” (uczniów oraz nauczycieli)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Samochodowych w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473057321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zss.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zss-lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75f46eb6-0c09-4530-8f29-5aba6a91d7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZSS.DRIVER-C.1.2025 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Driver C” (uczniów oraz nauczycieli)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75f46eb6-0c09-4530-8f29-5aba6a91d7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00101469/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Driver C” (uczniów oraz nauczycieli)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0010/24 „Driver C”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS.DRIVER-C.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi edukacyjnej szkoleniowej dla Uczestników (uczniów i nauczycieli) w ramach Projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej
pn. „Driver C”.
2. Realizacja usługi obejmuje przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Samochodowych w Łodzi w następującym zakresie:
1) wsparcie uczniów w zakresie zdobywania uprawnień z zakresu kwalifikacji wstępnej;
2) wsparcie uczniów w zakresie zdobywania uprawnień Prawo Jazdy kat. C, zwiększających ich szanse na rynku pracy.
3) wsparcie nauczycieli w zakresie zdobywania uprawnień z zakresu kwalifikacji wstępnej;
4) wsparcie nauczycieli w zakresie zdobywania uprawnień na Prawo Jazdy kat. C i C+E.
3. Opis przedmiotu zamówienia i szczególne warunki realizacji usług.
3.1. ZADANIE 1) WSPARCIE UCZNIÓW W ZAKRESIE ZDOBYWANIA UPRAWNIEŃ Z ZAKRESU KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu Uczestników do dwustopniowej procedury uzyskania prawa jazdy, polegającej na wykonaniu wymaganej przepisami prawa kwalifikacji wstępnej.
3.1.1.1. Zamawiający przewiduje utworzenie 2 grup po około 10 osób w każdej z nich w każdej z 3 Edycji
3.1.1.2. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).
3.2. ZADANIE 2) WSPARCIE UCZNIÓW W ZAKRESIE ZDOBYWANIA UPRAWNIEŃ PRAWO JAZDY KAT. C, ZWIĘKSZAJĄCYCH ICH SZANSE NA RYNKU PRACY – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.
3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu przygotowującego Uczestników do procedury uzyskania prawa jazdy w kat. C.
3.2.1.1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę, po zakończeniu części teoretycznej i praktycznej, egzaminu wewnętrznego mającego potwierdzić nabyte umiejętności.
3.2.1.2. Zamawiający przewiduje utworzenie 2 grup po około 10 osób w każdej z nich w każdej z 3 Edycji, z zastrzeżeniem pkt. 4.1.6.
3.2.1.3. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).
3.3. ZADANIE 3) KWALIFIKACJA WSTĘPNA PRZYSPIESZONA – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.
3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu Uczestników – nauczycieli do dwustopniowej procedury uzyskania prawa jazdy, polegającej na wykonaniu wymaganej przepisami prawa przyśpieszonej kwalifikacji wstępnej.
3.3.1.1. Zamawiający przewiduje utworzenie 1 grupy dla 3 osób,
3.3.1.2. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).
3.4. ZADANIE 4) KURS ŁĄCZONY PRAWA JAZDY KAT. C I C+E – ZAKRES TEMATYCZNY ORAZ SPOSÓB PROWADZENIA ZAJĘĆ.
3.4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu przygotowującego Uczestników do procedury uzyskania prawa jazdy w kat. C i C+E.
3.4.1.1. Zamawiający przewiduje utworzenie 1 grupy dla 3 osób,
3.4.1.2. Zaangażowanie (nakłady) godzinowe – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (patrz tabela Dział III pkt. 4.1.5).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477597,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477597,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła PREMIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312086245
7.3.3) Ulica: Ul. Warszawska 2
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477597,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Psychiatria dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Ginekologia i opieka ginekologiczna dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.