Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00278865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00287388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY I MIASTA KRAJENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366134760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Krajenka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672639204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektorcuw@krajenka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-466ec998-119c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-466ec998-119c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy i Miasta Krajenka i z powrotem.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. wykonywanie regularnych przewozów zgodnie z rozkładem jazdy w ilości ok 271 km dziennie – 184 dni,
1.2. Wykonywanie przewozów dodatkowych na zajęcia pozalekcyjne, uroczystości, zawody itp. w ilości do 500 km miesięcznie
2. Szacunkowa ilość km które przejadą autobusy w okresie realizacji zamówienia wynosi 54 864 km, w tym 49 864 km w ramach regularnych przewozów i 5000 km w ramach przewozów dodatkowych. Powyższe ilości mogą ulec zmianie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 365760 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych,z miejsca zamieszkania do ośrodków szkolno – wychowawczych, szkół i przedszkoli specjalnych i z powrotem.
1. Szacunkowa ilość km, które przejdzie pojazd wynosi 58 357 km.
2. Na dzień wszczęcia postępowania liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem wynosi 15 i może zostać zwiększona o nie więcej niż 2 osoby.
3. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu min. 15 osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim wg następujących zasad:
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 235014 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433425,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433425,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TELE-BUS" Sławomir Urbanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570261615
7.3.3) Ulica: ks. B. DOMAŃSKIEGO 29, 77-430 Krajenka
7.3.4) Miejscowość: Krajenka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, SŁAWOMIR URBANEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, SŁAWOMIR URBANEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433425,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245099,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajan usługi transportowe wypożyczalnia samochodów pomoc drogowa Mikołaj Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367178096
7.3.3) Ulica: V Dzielnica 6
7.3.4) Miejscowość: Krajenka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do Ośrodka Rehabilitacji i Szkoły Specjalnej w Rawiczu, w okresie od 01.09.2025r. do 30.06.2028r
- Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Jutrosin, w okresie od 01-09-2025 r. do 30-06-2028r.
- Organizacja wyjazdów wakacyjnych dla pieczy zastępczej w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.