eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary"Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S".



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1152779

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7da2937-8615-4403-90ee-646b73991b67

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046347/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odwodnienia drogi powiatowej nr 4784S – ul. Szkolnej w miejscowości Psary, w rejonie skrzyżowania
z ul. Łączną, wraz z odtworzeniem rowu drogowego oraz realizacją wszelkich niezbędnych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Budowę sieci kanalizacji deszczowej, obejmującą:
2.1.1. wykonanie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o litej ściance, klasy sztywności SN12, o średnicach DN/OD 315 mm (kolektor główny) oraz DN/OD 160 mm (przyłącza wpustów deszczowych),
2.1.2. montaż wpustów ulicznych oraz podłączenie ich do sieci kanalizacyjnej,
2.1.3. zabudowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej DN 1000 mm, w ilości i lokalizacji zgodnej z dokumentacją projektową.
2.2. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych:
2.2.1. odprowadzenie projektowanego kanału deszczowego do istniejącego rowu
drogowego, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu
odwodnienia,
2.2.2. montaż separatora substancji ropopochodnych z osadnikiem bezpośrednio przed
wylotem kanału do rowu, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami.
2.3. Odtworzenie rowu drogowego, obejmujące:
2.3.1. oczyszczenie i reprofilacja istniejącego rowu w zakresie niezbędnym do zapewnienia jego drożności i skutecznego odbioru wód,
2.3.2. wykonanie sączka.
2.4. Wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni drogi, polegających na:
2.4.1. odtworzeniu konstrukcji nawierzchni drogowej w miejscach ingerencji w istniejący układ drogowy, z zastosowaniem materiałów i technologii zgodnych z dokumentacją projektową,
2.4.2. zakończeniu robót nawierzchniowych na warstwie wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144402 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282042,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144959,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARSEM Marcin Piaszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542462428

7.3.3) Ulica: Przyjazna 13/2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-466

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144959,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.