Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357276/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00371759/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00408573/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11527791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7da2937-8615-4403-90ee-646b73991b67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046347/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej nr 4784S
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odwodnienia drogi powiatowej nr 4784S – ul. Szkolnej w miejscowości Psary, w rejonie skrzyżowania
z ul. Łączną, wraz z odtworzeniem rowu drogowego oraz realizacją wszelkich niezbędnych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Budowę sieci kanalizacji deszczowej, obejmującą:
2.1.1. wykonanie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o litej ściance, klasy sztywności SN12, o średnicach DN/OD 315 mm (kolektor główny) oraz DN/OD 160 mm (przyłącza wpustów deszczowych),
2.1.2. montaż wpustów ulicznych oraz podłączenie ich do sieci kanalizacyjnej,
2.1.3. zabudowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej DN 1000 mm, w ilości i lokalizacji zgodnej z dokumentacją projektową.
2.2. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych:
2.2.1. odprowadzenie projektowanego kanału deszczowego do istniejącego rowu
drogowego, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu
odwodnienia,
2.2.2. montaż separatora substancji ropopochodnych z osadnikiem bezpośrednio przed
wylotem kanału do rowu, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami.
2.3. Odtworzenie rowu drogowego, obejmujące:
2.3.1. oczyszczenie i reprofilacja istniejącego rowu w zakresie niezbędnym do zapewnienia jego drożności i skutecznego odbioru wód,
2.3.2. wykonanie sączka.
2.4. Wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni drogi, polegających na:
2.4.1. odtworzeniu konstrukcji nawierzchni drogowej w miejscach ingerencji w istniejący układ drogowy, z zastosowaniem materiałów i technologii zgodnych z dokumentacją projektową,
2.4.2. zakończeniu robót nawierzchniowych na warstwie wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144402 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282042,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144959,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARSEM Marcin Piaszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542462428
7.3.3) Ulica: Przyjazna 13/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-466
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144959,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI PSARY
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Budowa gminnej ul. Szosowej w Strzyżowicach.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności dla potrzeb kuchni Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych im. Dominika Savio w Sarnowie
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Przebudowa drogi gminnej nr 114422D w Wieściszowicach
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Andrychowie poprzez przebudowę przyszpitalnego parku oraz zakup niezbędnego wyposażenia" - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej - hala zapaśnicza przy ul. Markowej 20 A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





