eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrokDostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b078bb9d-4a1e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337820/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pelletu w sezonie grzewczy 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389316/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego na potrzeby szkoły w sezonie grzewczym 2022/2023:

Część I:
- w zakresie podstawowym – budynek Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku, ul. Jana Pawła II 50, 07 – 306 Brok - 70 Mg – dostawy cysterną,
- w zakresie objętym prawem opcji– budynek Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku, ul. Jana Pawła II 50, 07 – 306 Brok - 10 Mg – dostawy cysterną.

Dostarczany pellet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami przez cały okres obowiązywania umowy:
• granulacja: 6 ± 1 mm,
• długość: do 40 mm,
• polecana wartość opałowa: 16500 – 19000 kJ/kg,
• zawartość popiołu: ≤ 0,7 %,
• wilgotność ≤ 10 %,
• ciężar właściwy (gęstość): ≥ 600 kg/m3
• temperatura topnienia popiołu powyżej 1200 ∘ C,
• surowiec: drzewa iglaste lub liściaste albo stanowiące mieszankę drzew iglastych lub liściastych, pozbawione zanieczyszczeń fizycznych (piasek, kamienie) oraz chemicznych (rozpuszczalniki, farby, lakiery, kleje, lepiszcze czy utwardzacze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 184044,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego na potrzeby szkoły i budynku zarządzanego przez Gminę Brok w sezonie grzewczym 2022/2023:
Część II:
- w zakresie podstawowym – 38 Mg:
- Szkoła Podstawowa w Kaczkowie Starym, Kaczkowo Stare 86, 07 – 306 Brok
- 8 Mg – dostawy workowanego pelletu,
- budynek wielofunkcyjny w Broku, ul. Pułtuska 22, 07 – 306 Brok - 30 Mg, dostawy workowanego pelletu,
w zakresie objętym prawem opcji – 14 Mg:
- Szkoła Podstawowa w Kaczkowie Starym, Kaczkowo Stare 86, 07 – 306 Brok
- 4 Mg workowanego pelletu,
- budynek wielofunkcyjny w Broku, ul. Pułtuska 22, 07 – 306 Brok – 10 Mg workowanego pelletu.
Dostarczany pellet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami przez cały okres obowiązywania umowy:
• granulacja: 6 ± 1 mm,
• długość: do 40 mm,
• polecana wartość opałowa: 16500 – 19000 kJ/kg,
• zawartość popiołu: ≤ 0,7 %,
• wilgotność ≤ 10 %,
• ciężar właściwy (gęstość): ≥ 600 kg/m3
• temperatura topnienia popiołu powyżej 1200 ∘ C,
• surowiec: drzewa iglaste lub liściaste albo stanowiące mieszankę drzew iglastych lub liściastych, pozbawione zanieczyszczeń fizycznych (piasek, kamienie) oraz chemicznych (rozpuszczalniki, farby, lakiery, kleje, lepiszcze czy utwardzacze).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 119629,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta. Zamawiający na sfinansowanie całego przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 305600,00 zł brutto, w tym na cz. I 198 100,00 zł, na cz. II zamówienia 107 500,00 zł. Cena oferty za realizację I cz. zamówienia wynosi 275 520,00 zł brutto, za realizację II cz. zamówienia
– 214 266,00 zł brutto. Zaoferowana cena przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta. Zamawiający na sfinansowanie całego przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 305600,00 zł brutto, w tym na cz. I 198 100,00 zł, na cz. II zamówienia 107 500,00 zł. Cena oferty za realizację I cz. zamówienia wynosi 275 520,00 zł brutto, za realizację II cz. zamówienia
– 214 266,00 zł brutto. Zaoferowana cena przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214266,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214266,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.