Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00379910/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55c6eb96-2c9a-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c6eb96-2c9a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051456/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport osób niepełnosprawnych z terenu gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII.2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu osób niepełnosprawnych polegająca na zorganizowaniu i przewozie osób z niepełnosprawnościami, w tym z niepełnosprawnością ruchową, od poniedziałku do piątku w dni robocze, z miejsca zamieszkania do ośrodka wsparcia/WTZ oraz z powrotem, z wyłączeniem okresów, w których ośrodki wsparcia/WTZ są zamknięte (np. przerwa wakacyjna)Wykonawca zobowiązany jest dowieźć i zabrać transportowane osoby z ośrodków wsparcia/WTZ w godzinach i okresach podanych w Wykazie lokalizacji (Załącznik nr 7), przy czym podróż pasażera nie powinna trwać dłużej niż 1 godzinę.
Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia minimum dwoma pojazdami o roku produkcji nie wcześniejszej niż 2010 r., przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającymi czyste wnętrze, sprawne ogrzewanie i klimatyzację,
Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi więcej niż dwoma pojazdami umożliwiającymi przewóz osób niepełnosprawnych z zastrzeżeniem, że przewóz osób wymagających opieki musi odbywać się w pojeździe z opiekunem osób niepełnosprawnych. Zamawiający przewiduje uczestnictwo w realizacji zamówienia dwóch opiekunów osób niepełnosprawnych.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w każdym pojeździe przewożącym osoby wymagające opieki jedno miejsce dla opiekuna osób niepełnosprawnych. Opiekunowie osób niepełnosprawnych zostaną wskazani przez Zamawiającego. Miejscem wsiadania/wysiadania opiekuna osób niepełnosprawnych będzie dworzec autobusowy w Tarnowskich Górach. Opiekun osób niepełnosprawnych powinien być zabrany jako pierwszy i odwieziony jako ostatni. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji wsiadania/wysiadania opiekuna osób niepełnosprawnych z zastrzeżeniem, że zmiana lokalizacji musi odbyć się za zgodą i w uzgodnieniu z opiekunem osób niepełnosprawnych oraz przejazd po opiekuna i po jego odwiezieniu nie może podlegać dodatkowemu rozliczeniu.
Zamawiający zastrzega, iż kursami objętymi niniejszym zamówieniem nie może być realizowany przewóz osób w ramach realizacji innych umów Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach sumarycznej wartości umowy będzie mieć prawo do zmiany liczby transportowanych osób i/lub lokalizacji. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo po zmianie liczby transportowanych osób do optymalizacji przebiegu trasy pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 212940,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu osób niepełnosprawnych polegająca na zorganizowaniu i przewozie osób z niepełnosprawnościami, w tym z niepełnosprawnością ruchową, od poniedziałku do piątku w dni robocze, z miejsca zamieszkania do ośrodka wsparcia/WTZ oraz z powrotem, z wyłączeniem okresów, w których ośrodki wsparcia/WTZ są zamknięte (np. przerwa wakacyjna)Wykonawca zobowiązany jest dowieźć i zabrać transportowane osoby z ośrodków wsparcia/WTZ w godzinach i okresach podanych w Wykazie lokalizacji (Załącznik nr 8), przy czym podróż pasażera nie powinna trwać dłużej niż 1 godzinę.
Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi więcej niż jednym pojazdem dostosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
Zamawiający zastrzega, iż kursami objętymi niniejszym zamówieniem nie może być realizowany przewóz osób pełnosprawnych w ramach realizacji innych umów Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach sumarycznej wartości umowy będzie mieć prawo do zmiany liczby transportowanych osób i/lub lokalizacji. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo po zmianie liczby transportowanych osób do optymalizacji przebiegu trasy pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 59937,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190390,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190390,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190390,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB "MINI BUS" KOT ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241287259
7.3.3) Ulica: ul. Księdza Prymasa Augusta Hlonda 115 lokal 9
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB "MINI BUS" KOT ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB "MINI BUS" KOT ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190390,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 177 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52937,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81243,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52937,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "SYLWIA" - Jarosław Stańko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272158434
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5
7.3.4) Miejscowość: Hanusek
7.3.5) Kod pocztowy: 42-690
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "SYLWIA" - Jarosław Stańko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "SYLWIA" - Jarosław Stańko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52937,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 177 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- K.26.2.2025 Rozbudowa auli PSM I st. w Tarnowskich Górach - prace wykończeniowe
- Przebudowa DP 3261S ul. Św. Wojciecha w Radzionkowie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- BZP.271.27.2025 Dowożenie uczniów z Gminy Tarn. Góry do Zespołu Szkół Specjalnych w Piekarach Śl. i Zesp. Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, w 2025/2026
- Dostawa wyposażenia meblowego dla nowopowstającej strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynków Międzygminnego TBS Sp. z o. o. na 2026r. CZĘŚĆ 1 - obszar gliwicki CZĘŚĆ 2 - obszar częstochowski
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sobolew
- Dostawa kruszywa z rozłożeniem w ramach utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pieńsk
- Usługa transportu sanitarnego pacjentów ze wskazaniami epidemiologicznymi
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska wraz z opiekunem
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie ambulansem drogowym typu C z personelem medycznym
- Usługa transportu sanitarnego dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.