Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2023/BZP 00078597/01 - Wynik z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407209
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00388312/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej. W zakresie robót przewiduje się dostosowanie budynku do aktualnych wymogów sanitarnych i przeciwpożarowych, budowy windy oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac zakłada termomodernizację oraz modernizację budynku.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Projekt budowlany – załącznik nr 10,
3) Dokumenty, uzgodnienia, decyzje – załącznik nr 11,
4) Projekt techniczny – konstrukcja – załącznik nr 12,
5) Projekt techniczny – branża elektryczna – załącznik nr 13,
6) Projekt techniczny – branża sanitarna – załącznik nr 14,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura, konstrukcja – załącznik nr 15,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik nr 16,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik nr 17,
10) Przedmiar robót – branża budowlana – modernizacja – załącznik 18,
11) Przedmiar robót – branża budowlana – termomodernizacja – załącznik 19,
12) Przedmiar robót – branża elektryczna – modernizacja – załącznik 20,
13) Przedmiar robót – branża elektryczna – termomodernizacja – załącznik 21,
14) Przedmiar robót – branża sanitarna – modernizacja – załącznik 22,
15) Przedmiar robót – branża sanitarna – termomodernizacja – załącznik 23.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentów, uzgodnień, decyzji, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Królowej Jadwigi 3, dz. nr 77/3, obręb 0034.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.2. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
4.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
4.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzą roboty ogólnobudowlane. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres robót, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji.
4.6. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
1) budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, montażowych i wykończeniowych,
2) elektryczne polegające na wykonaniu instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji teletechnicznej wraz z osprzętem,
3) sanitarne polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i klimatyzacyjnej wraz z osprzętem.
Po zmianie:
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej. W zakresie robót przewiduje się dostosowanie budynku do aktualnych wymogów sanitarnych i przeciwpożarowych, budowy windy oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac zakłada termomodernizację oraz modernizację budynku.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Projekt budowlany – załącznik nr 10,
3) Dokumenty, uzgodnienia, decyzje – załącznik nr 11,
4) Projekt techniczny – konstrukcja – załącznik nr 12,
5) Projekt techniczny – branża elektryczna – załącznik nr 13,
6) Projekt techniczny – branża sanitarna – załącznik nr 14,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura, konstrukcja – załącznik nr 15,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik nr 16,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik nr 17,
10) Przedmiar robót – branża budowlana – modernizacja – załącznik 18,
11) Przedmiar robót – branża budowlana – termomodernizacja – załącznik 19,
12) Przedmiar robót – branża elektryczna – modernizacja – załącznik 20,
13) Przedmiar robót – branża elektryczna – termomodernizacja – załącznik 21,
14) Przedmiar robót – branża sanitarna – modernizacja – załącznik 22,
15) Przedmiar robót – branża sanitarna – termomodernizacja – załącznik 23,
16) przedmiar robót_uzupełnienia – załącznik 24,
17) branża sanitarna_dodatkowa dokumentacja – załącznik 25.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentów, uzgodnień, decyzji, stanowiących załączniki do SWZ.
3. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Królowej Jadwigi 3, dz. nr 77/3, obręb 0034.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.2. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
4.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
4.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzą roboty ogólnobudowlane. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres robót, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji.
4.6. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
1) budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, montażowych i wykończeniowych,
2) elektryczne polegające na wykonaniu instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji teletechnicznej wraz z osprzętem,
3) sanitarne polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i klimatyzacyjnej wraz z osprzętem.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Ostrów Wlkp., ul. Wysocka
- Realizacja kursu diagnostyki roślin drzewiastych i podstaw arborystyki oraz kursu specjalistycznego języka angielskiego - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Przystosowanie pomieszczeń nr 108 w budynku nr 4 Zegrze
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Jedlińsk w ramach zadań inwest.: Budowa oświet. - Bierwiecka Wola (Czekajów) działka nr 354/1 oraz Budowa oświet. ulicznego w Piastowie na ul. Pogodnej
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.