Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
 - 2023/BZP 00412277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
 - 2023/BZP 00412403/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
 - 2023/BZP 00464120/01 - Wynik z dnia 2023-10-26
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            „Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla OIT CSK”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Banacha 1A
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-097
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 599 17 15
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.mlynarczyk@uckwum.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407132
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00403410
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1)                    Przed zmianą: 
                        50520,93                
                    Po zmianie: 
                        237853,80                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2)                    Przed zmianą: 
                        28679,72                
                    Po zmianie: 
                        137946,24                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3)                    Przed zmianą: 
                        10327,72                
                    Po zmianie: 
                        49680,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4)                    Przed zmianą: 
                        6736,12                
                    Po zmianie: 
                        32400,0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                        8756,96                
                    Po zmianie: 
                        42120,0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        PLN                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia                    Przed zmianą: 
                        500000,04                
                    Po zmianie: 
                        462963,0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)                    Przed zmianą: 
                        462963                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Kod waluty                    Przed zmianą: 
                        PLN                
                    Po zmianie: 
                
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Zakup ambulansu typu C dla Zespołu Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
 - Dzierżawa stacji uzdatniania wody.
 - Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





